Visa запускає автентифікацію через Payment Passkey в Україні, забезпечуючи швидші та безпечніші транзакції

18.04.2025
267

https://corporate.visa.com/

Рішення дозволяє підтвердити особу споживача та надати дозвіл на проведення онлайн-платежу за допомогою використання біометричних даних, роблячи транзакції зручнішими та безпечнішими.


Visa оголосила про запуск рішення Visa Payment Passkey в Україні. Visa Payment Passkey дозволяє підтвердити особу споживача та надати дозвіл на проведення онлайн-платежу за допомогою швидкого сканування біометричних даних – відбитка пальця або розпізнавання обличчя, допомагаючи підсилити швидкість, зручність та безпеку онлайн-транзакцій.

Партнер Visa ГЕРЦ, платформа для онлайн-оплати комунальних послуг, першим в Україні скористався можливістю інтеграції Visa Payment Passkey до Click to Pay, базуючись на стандартах автентифікації Fast Identity Online (FIDOTM).

Після реєстрації картки в Click to Pay споживачі можуть здійснювати покупки на всіх маркетплейсах, де розміщено іконку сервісу, без необхідності заповнювати довгі форми, вводити номер картки чи запам’ятовувати паролі.

«Ми раді представити в Україні технологію Visa Payment Passkey, яка зробить оплати через сервіс Click to Pay ще простішими та безпечнішими. Ця технологія здійснює справжню революцію у сфері електронної комерції, підвищуючи безпеку транзакцій і водночас усуваючи незручності під час оплати онлайн на будь-якому пристрої. Продовжуємо впроваджувати інноваційні рішення для покращення платіжного досвіду українських клієнтів», – зазначила віцепрезидентка, регіональна менеджерка Visa в Україні Тетяна Чорна.

Торік Visa та ГЕРЦ реалізували можливість оплати комунальних та інших послуг картками Visa, прив’язаними до Click to Pay. Із жовтня 2024 року споживачі можуть зручно та безпечно оплачувати рахунки без введення номера картки.

Visa (NYSE: V) – світовий лідер індустрії електронних платежів, що сприяє транзакціям між споживачами, бізнесом, фінансовими та урядовими організаціями у більш ніж 200 країнах та територіях щороку. 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.