McDonald's впроваджує ШІ у ресторанах по всьому світу

06.03.2025
616

Фото: McDonald’s

McDonald's розпочинає масштабну технологічну модернізацію своїх 43 000 ресторанів, впроваджуючи штучний інтелект (ШІ) для підвищення точності замовлень та запобігання ламанню обладнання. Про це повідомляє Liga.net з посиланням на WSJ


Ця ініціатива спрямована на покращення обслуговування клієнтів та зменшення стресу серед працівників.

Компанія співпрацює з Google Cloud для впровадження edge computing, що дає змогу обробляти та аналізувати дані безпосередньо в ресторанах. Це дає змогу прогнозувати можливі несправності обладнання, такого як фритюрниці та машини для приготування морозива McFlurry, запобігаючи їхньому ламанню.

Також McDonald's тестує використання комп'ютерного зору для перевірки точності замовлень перед їхньою видачею клієнтам.

Окрім цього, компанія досліджує можливості голосового ШІ для автоматизації приймання замовлень на драйв-туру та розробляє віртуального менеджера на основі генеративного ШІ для виконання адміністративних завдань, таких як складання графіків змін.

Ці технологічні інновації мають на меті покращити досвід клієнтів та працівників, а також підвищити ефективність роботи ресторанів. McDonald's сподівається, що такі покращення допоможуть збільшити кількість лояльних клієнтів зі 175 мільйонів до 250 мільйонів до 2027 року.

Читай також: Понад 103 млн клієнтів відвідали заклади мережі — на 16% більше, ніж у 2023 році. McDonald’s в Україні про підсумки 2024 року

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.