McDonald's впроваджує ШІ у ресторанах по всьому світу

Фото: McDonald’s
McDonald's розпочинає масштабну технологічну модернізацію своїх 43 000 ресторанів, впроваджуючи штучний інтелект (ШІ) для підвищення точності замовлень та запобігання ламанню обладнання. Про це повідомляє Liga.net з посиланням на WSJ
Ця ініціатива спрямована на покращення обслуговування клієнтів та зменшення стресу серед працівників.
Також McDonald's тестує використання комп'ютерного зору для перевірки точності замовлень перед їхньою видачею клієнтам.
Окрім цього, компанія досліджує можливості голосового ШІ для автоматизації приймання замовлень на драйв-туру та розробляє віртуального менеджера на основі генеративного ШІ для виконання адміністративних завдань, таких як складання графіків змін.
Ці технологічні інновації мають на меті покращити досвід клієнтів та працівників, а також підвищити ефективність роботи ресторанів. McDonald's сподівається, що такі покращення допоможуть збільшити кількість лояльних клієнтів зі 175 мільйонів до 250 мільйонів до 2027 року.
Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.