Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Від Землі до Місяця і назад: підсумки 2024 року від MAUDAU
2024 рік став для MAUDAU роком трансформації — внутрішньої та зовнішньої — і запам’ятався яскравими подіями. Маркет повсякденних штук продовжує змінювати підхід до шопінгу, роблячи його швидким, зручним і приємним.
MAUDAU зібрали найцікавіші підсумки, ключові досягнення та трохи кумедної статистики
Як шукали MAUDAU?
Запити “maudau” та “маудау” в пошуковиках у 2024 році виросли в 1,5 раза, тоді як неправильних запитів суттєво поменшало. Утім, помилки все одно поки що трапляються. Ось топ 3 найкумедніші варіанти запитів:
-
“маулау” — 3 тисячі запитів;
-
“мак дау” — 1,7 тисячі запитів;
-
“маю даю” — 1 тисяча запитів.
Комерційні успіхи року
-
Зростання продажів: на 67% порівняно з попереднім роком.
-
Новинки на сайті: додано 2 100+ брендів та 509 нових категорій. Серед них — товари з Азії та Кореї, книги, БАДи та багато інших.
-
Найдинамічніші категорії в розвитку продажів з середнім темпом росту 800% — це “БАДи і спортивне харчування” та “Освітлення і техніка для кухні”.
Найпопулярніші категорії на MAUDAU:
-
Алкоголь (кожна 3 пляшка онлайн купується на MAUDAU!)
-
Продукти та напої
-
Дитячі товари
-
Краса і догляд
-
Зоотовари
Окрім цього, у 2024 MAUDAU запустили першу власну торгову марку MAUPAW у категорії кормів для тварин, яка вже здобула популярність серед гостей та їхніх улюбленців.
Досягнення доставки
Розширили географію власної кур'єрської доставки у Львові і Дніпрі
Запустили доставку замовлень в точки видачі Сільпо
Кур'єри MAUDAU у 2024 році подолали 568 000 км. Це дорівнює:
-
14 навколосвітнім подорожам;
-
1,5 відстані від Землі до Місяця й назад;
-
64 000 підйомів на Еверест.
Якби всі замовлення склали одне на одне, висота цієї вежі сягнула б 45,9 км. Це вище за середній політ літака і майже половина шляху до космосу. А тепер уявіть, як цю космічну відстань долає Білий Пес, який спробував себе в ролі кур’єра MAUDAU! До речі, серію про його останню пригоду можна подивитись тут.
Маркетинг і контент: рік у цифрах
-
Зростання продажів із соцмереж: у 2 рази завдяки якісному контенту.
-
Партнерські програми: від одного у січні до 10+ партнерів у грудні, зростання доходу в 17 разів.
-
Проведено понад 9 000 фотосетів. Жодна топмодель у світі не мала стільки світлин за рік, скільки товари на MAUDAU!
-
Запущено понад 10 000 акцій. Загалом розсилки охопили близько 50 млн контактів через e-mail, SMS та у Viber.
-
Проведено 8 масштабних рекламних кампаній, завдяки яким загальне знання про бренд MAUDAU зросло на 7,2 відсоткового пункта і становить 19,12%.
-
SMM: опубліковано 2 300+ постів в усіх соціальних мережах MAUDAU.
Нові інструменти та сервіси
MAUDAU запустив кілька важливих рішень, які суттєво вплинули на якість обслуговування та ефективність роботи:
-
Запуск нового виду доставки: самовивіз із супермаркетів “Сільпо”. Замовлення можна забирати у 55 зручних точках видачі в Києві, Одесі та Львові, і кількість локацій буде постійно збільшуватись.
-
Competera: Нова платформа з ціноутворення забезпечила якісний контроль цін на ринку, швидку реакцію на зміни та підвищення маржі на 2% від обороту.
“2024 рік навчив фокусуватись на дійсно важливому. За рівнем насиченості він легко дав фору трьом попереднім рокам разом узятим. У 2025 будемо робити наступні логічні кроки в побудові найкращого сервісу серед українських e-com проєктів. А індикатором того, що в нас виходить, буде щастя наших гостей, партнерів і співробітників”, — коментує Артем Домбровський Chief Executive Officer MAUDAU.
За інформацією MAUDAU