Нова пошта інвестувала в запуск мобільного застосунку для усіх країн $1,7 млн

25.09.2024
943

Фото: Фейсбук-сторінка Нової пошти

$1,7 млн інвестувала Нова пошта у новий мобільний застосунок, який презентували 20 вересня. Його розробка тривала понад рік. Про це пише Liga.net


 

За словами генерального директора компанії Олександра Бульби, наявність мобільного застосунку – ключова необхідність на закордонному ринку, куди Нова пошта пішла наприкінці 2022 року.

Тоді у компанії створили базовий застосунок для європейських країн, де були тільки стандартні функції. Тепер же новий застосунок є єдиним для всіх країн, де є відділення Нової пошти.

"Без мобільного застосунку ми не можемо працювати, адже Нова пошта – це інноваційна компанія. Найсучасніший, найкращий мобільний застосунок – це один з факторів успіху будь-якої компанії, яка сьогодні працює. Здивувати іноземні ринки важко, але ми змогли, і це одне з найголовніших ноу-хау, що ми туди принесли і за рахунок чого будемо укріплюватися. Мобільний застосунок та його можливості стали нашою найсильнішою конкурентною перевагою", – зазначив СЕО компанії в коментарі LIGA.net.

Приміром, у європейських логістичних компаній не настільки поширена послуга трекінгу – відстеження посилки у реальному часі. Існує лише статус відправлення та попередження про прибуття кур’єра. У Нової пошти в Україні і Європі трекінг оновлюється постійно і можна бачити точне місце перебування чи пересування посилки в реальному часі.

Новинкою для європейського ринку стала також можливість управління посилками онлайн, наприклад, створити накладну для відправлення вдома без необхідності іти у відділення.

У новому застосунку наразі доопрацювали наявний функціонал та додали новий. Зокрема, удосконалили функцію відстеження посилок: тепер можна не тільки бачити, на якому терміналі або депо вона перебуває, а й спостерігати у реальному часі її пересування. Також посилки можна сортувати на "мені", "від мене" та "всі". Розробники також спростили отримання посилки у поштоматі та додали можливість отримати її у ньому офлайн.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.