Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Середній глобальний коефіцієнт конверсії eCommerce становить 3,65%. Аналітика Dynamic Yield
Фото: Depositphotos
Серед проаналізованих Dynamic Yield індустрій: мода, аксесуари та одяг, мультибрендовий ритейл, дім і меблі, краса, споживчі товари, догляд за домашніми тваринами, ювелірні вироби, їжа та напої
▪️Країни EMEA мали найвищий загальний коефіцієнт конверсії (3,83%), за ними йдуть США (3,6%), а потім APAC (2,61%).
▪️Протягом останнього року найвищі коефіцієнти конверсії спостерігалися у категорії «Їжа та напої» — 6,62%, а в «Дім і меблі» — найнижчі — 0,98%.
▪️При цьому, сфера продуктів харчування та напоїв має приблизно однаковий коефіцієнт впродовж всього року — без різких коливань у період свят. Така тенденція незвична, адже більшість категорій отримують найбільші показники у листопаді під час Чорної пʼятниці.
▪️ До прикладу, категорія мультибрендового ритейлу в листопаді 2023 року мала коефіціент конверсії 7,55%, тоді як вже у січні 2024 року він впав до 4,04%.
▪️ Також цікава статистика за девайсами. Традиційно десктоп має найбільший коефіцієнт конверсії — 4,68%, тоді як планшети 3,81%, а мобільні пристрої 3,21%.