Glovo запустив платформу з пошуку кур’єрів On-Demand для бізнесу

05.02.2024
2710

Фото: пресслужба Glovo

Сервіс з доставки Glovo запустив платформу On-Demand в Україні, вона дає змогу ресторанам і магазинам залучати курʼєрів компанії для доставки замовлень із власних каналів продажу. Ця платформа вже працює в Іспанії, Португалії, Грузії, Румунії, Болгарії та Італії. Про це пише Forbes з посиланням на пресреліз компанії.


Згідно із повідомленням, заклади громадського харчування та ритейлери часто потребують допомоги з доставкою. Тож Glovo запустив платформу з пошуку кур’єрів On-Demand, що дає бізнесам можливість доставляти замовлення без власних кур’єрів або підсилити свої потужності доставки у пікові години.

Новий сервіс дає змогу партнерам не утримувати в штаті кур’єрів, витрачаючи додаткові ресурси. Платформа On-Demand знаходить вільного курʼєра Glovo, спрямовує його в заклад партнера за замовленням та супроводжує до передачі пакунка клієнту. Також Glovo надає можливість партнеру та клієнту відстежувати статус замовлення. Користування платформою передбачає вартість послуг кур’єра Glovo, заклад може вирішити, чи буде сам нести ці витрати, чи розділить їх із клієнтом. Цього року компанія планує запустити цю платформу й в інших країнах.

Читайте також: Що і як замовляли користувачі Glovo у 2023 році

Іспанський стартап Glovo працює у понад 1500 містах у 25 країнах світу у Європі, Центральній Азії та Африці. Щомісяця у світі платформою Glovo користуються понад 5 млн активних клієнтів, замовлення доставляють понад 70 000 кур’єрів. 

В Україні сервіс Glovo розпочав роботу у жовтні 2018 року і наразі представлений у 37 містах. 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.