Що і як замовляли користувачі Glovo у 2023 році

21.12.2023
1304

Компанія Glovo проаналізувала замовлення користувачів сервісу за 2022-2023 роки та ділиться ключовими інсайтами про споживчі звички користувачів застосунку. Цього року українці зробили на 73% більше замовлень з ресторанів, супермаркетів та непродовольчих магазинів, ніж торік. До найулюбленіших кухонь увійшла українська, а у топі популярних страв борщ посів четверте місце. Детальніше про тенденції та цікаві факти — в річному звіті Glovo Delivered 2023. 


Наразі Glovo працює у 37 містах України, розвиває власні даркстори та хмарні кухні. Компанія постійно розширює зону доставки й асортимент у застосунку, щоб українці могли замовити будь-що в межах міста. 

У 2023 році кількість партнерів, які співпрацюють з Glovo зросла на 29%. При цьому малий та середній бізнес становить 68% від усіх партнерів, що підкреслює роль Glovo у підтримці та просуванні МСБ на своїй платформі.

Рекорди 2023 року

  • Найзавантаженішим днем у застосунку Glovo стала неділя 17 грудня, саме тоді користувачі зробили найбільшу кількість замовлень.

  • Найактивніший кур’єр доставив 11280 замовлень за цей рік. 

  • Найбільшим фаном Glovo став користувач, який зробив 1267 замовлень на понад 96 тисяч гривень.

  • Найщедрішими на чайові кур’єрам були користувачі у Вишгороді. 

  • Найдорожчим було замовлення китайської їжі на суму майже 20 тисяч гривень. 

  • Найбільша кількість позицій була в замовленні з супермаркету VARUS — 184 товари.

Замовлення з ресторанів: не бургером єдиним

2023 року кількість замовлень з ресторанів зросла на 70% у порівнянні з попереднім роком. 

Українці мають різноманітні кулінарні вподобання, при цьому найулюбленішими кухнями є американська, італійська, азійська, українська та східноєвропейська. Серед страв найбільшою популярністю у користувачів Glovo користуються бургер, піца, кебаб, борщ та суші. 

Крім того, кількість замовлень національної кухні зросла цього року на 40%. Найпопулярнішими стравами української кухні серед користувачів є борщ, млинці, вареники, солянка, котлета по-київськи та сирники. Найчастіше національні страви замовляють у Києві, Івано-Франківську й Дніпрі. Зазвичай їх вибирають на обід з 11:00 до 14:00. 

Якщо поглянути на нові популярні категорії страв, то можна побачити, що  цього року користувачі Glovo замовили на 62% більше страв з морепродуктами, ніж торік. Найчастіше такі делікатеси замовляють у п’ятницю близько 19:00. Особливий попит мають юшка, ризотто або спагеті з морепродуктами.

Підвищився попит і на випічку — на 44% зросла кількість замовлень, які містять хлібні та кондитерські вироби, серед яких найбільш популярними є круасани, сирники та пончики. 

Помітною зміною у поведінці споживачів при замовленні їжі онлайн стало зростання популярності формату pick-up або самовивіз. Цього року кількість замовлень з ресторанів у форматі “Заберу сам” збільшилась на 25% у порівнянні з 2022 роком. 

Замовлення з супермаркетів: неділя — час замовити продукти

Користувачі Glovo все частіше замовляють продукти —  кількість замовлень із супермаркетів у застосунку збільшилась на 84%. Якщо ж говорити про даркстори Glovo Express, то замовлень з них стало більше на 98%. Цього року Glovo розширив мережу власних дарксторів — наразі є 12 Glovo Express в Києві, Львові, Одесі, Харкові, Дніпрі та новий у Вінниці. 

Водночас кількість користувачів Glovo, які вибирають доставку продуктів додому, зросла на 52%. Найчастіше закуповуються продуктами у застосунку в неділю о 18:00, а найпопулярніші товари — мінеральна вода, банани, пиво, картопля, яйця та куряче філе. 

Дедалі частіше українці додають солодощі до своїх продуктових кошиків — цього року ми бачимо, що кількість таких замовлень зросла майже в 3 рази. Пік онлайн-покупок солодощів в Україні припадає на неділю, близько 16:00. . До речі, найбільше шоколаду, цукерок, десертів та інших солодощів замовили 8 березня.

Замовлення з непродуктових магазинів: 

У 2023 році кількість замовлень із непродовольчих магазинів зросла у застосунку на 91% у порівнянні з минулим роком. 

Кількість замовлень із зоомагазинів зросла аж в 11 разів та у 9 разів зросла кількість користувачів, які замовляють зоотовари. Найпопулярнішими товарами в цій категорії є корм для тварин, наповнювач для котячого туалету та пелюшки для цуценят.

Ще одна категорія, яка суттєво зросла у 2023 році, — це електротовари. Замовлення цих товарів зросли на 170%, а найчастіше замовляли батарейки та USB-кабелі. 

Цього року користувачі Glovo також виявили підвищений інтерес до косметики, про що свідчить зростання замовлень цієї категорії на 124%. Найпопулярнішими товарами стали патчі під очі та коректори для брів. 

Glovo — це технологічна платформа, яка дозволяє придбати, доставити, передати будь-який предмет чи продукт у межах міста. Компанія, що заснована у Барселоні, сьогодні працює у понад 1500 містах у 25 країнах світу у Європі, Центральній Азії та Африці. Щомісяця в усьому світі платформою Glovo користуються понад 5 млн активних клієнтів, замовлення доставляють понад 70 тис. кур’єрів, а кількість асоційованих партнерів досягає 150 тис. 

В Україні сервіс Glovo розпочав роботу у жовтні 2018 року і наразі представлений у 37 містах.

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.