McDonald's відкриє ресторан у метавсесвіті

11.02.2022
2674

Фото: newstextarea

Мережа ресторанів швидкого харчування McDonald's подала заявку на реєстрацію десяти нових товарних знаків у Бюро патентів і товарних знаків США, у тому числі для ресторану в метавсесвіті, який займатиметься доставкою їжі додому. Про це повідомляє Forbes із посиланням на твіт профільного юриста Джоша Гербена, який опублікував номери заявок.


Один із товарних знаків призначався для «віртуальних продуктів харчування та напоїв», включаючи NFT, а інший для «управління віртуальним рестораном з опцією доставки додому».

McDonald's також зареєструвала торговий знак для розважальних послуг та заходів під брендами McDonald's та McCafe, які включають «реальні та віртуальні концерти».

Ти розважаєшся у метавсесвіті і зголоднів. З такими ресторанами тобі не потрібно знімати гарнітуру та йти до ресторану. Ти заходиш у віртуальний McDonald's та робиш замовлення. Незабаром його доставляють до твоїх дверей», — прокоментував Гербен. За його словами, Бюро з патентів і товарних знаків США часто розглядає ці запити від восьми до дев’яти місяців, хоча він каже, що McDonald's не повинен мати проблем із схваленням торгових марок.

За день до того, як компанія McDonald's розпочала процес реєстрації, заявку на створення віртуального ресторану в Бюро також залишила мережа пекарень Panera Bread.

McDonald’s і Panera Bread є останніми, хто готується до потенційної революції віртуального істеблішменту, приєднавшись до таких великих корпорацій, як Nike, Walmart і Sketchers, які подали подібні документи протягом останніх трьох місяців. Згідно зі звітом Meta (раніше Facebook) про прибутки за четвертий квартал, компанія отримала понад $800 млн доходу від «Reality Labs», свого підрозділу, який включає споживче обладнання для доповненої та віртуальної реальності, як-от Oculus, широко популярну гарнітуру VR компанії, яка використовується для доступу до метавсесвіту.

Читайте свежие новости и аналитику о ритейле и интернет-торговле в Украине на нашей странице в Facebook, на нашем канале в Telegram, а также подписывайтесь на нашу еженедельную e-mail рассылку.