СЕО Blockbuster Mall про головні результати у першій половині 2025-го: Вакантність поступово знижується

23.07.2025
573

Фото: blockbustermall.com.ua

Столичний ТРЦ Blockbuster Mall провів дослідження основних результатів своєї діяльності у першій половині 2025 року. Основною метою об'єкту залишається зниження вакантності та якісне наповнення tenant-mix, розповів у бліц-інтерв'ю для УРТЦ СЕО ТРЦ Дмитро Лашин


Як змінилася вакантність ТРЦ з початку року?

Якщо говорити саме про Blockbuster Mall, то спостерігаємо зниження вакантності на 2-3%. Восени 2024 рівень вакантності становив близько 15%, а зараз він складає 12-13%, й ми вже активно ведемо перемовини з рядом брендів щодо укладання угод.

І це, я вважаю, результат декількох паралельних процесів: 

  • ТРЦ у великих містах повертають трафік й ритейлери відчувають певну стабільність у грошах, особливо у Києві, адже сюди переїзджає платоспроможна аудиторія з інших регіонів. А це, в свою чергу, формує нову базу клієнтів, яка має конкретні потреби та очікування. 
  • Зростає інтерес з боку орендарів сегменту "середній+" (який вже випереджає мас-маркет). Цей сегмент наразі є драйвером ринку, що стало для нас приємним відкриттям. Як конкретний кейс — у ТРЦ Blockbuster Mall більша частина прибутку генерується саме ритейлерами середньої цінової категорії, хоча ще рік тому ми й не розраховували на це. Гості в Києві готові платити за якість, унікальність товарів та сервіс. 
  • Підприємці активно інвестують у власні точки, проводять реновації, площі магазинів стають більшими. Це свідчить про зростання довіри до майбутнього та розуміння, що бізнес має розвиватися навіть в умовах війни. 
  • Підвищення рівня задоволеності клієнтів. У липні 2023 року більшість відвідувачів Blockbuster Mall були критично налаштовані («блеймери» — 59%, а «адвокатів» було лише 19%, що призвело до низького NPS Index -40%. З часом, завдяки покращенням у сервісі та клієнтському досвіді, частка лояльних клієнтів («адвокатів») досягла 54% у липні 2025 року, а NPS Index зріс до 44%. Частка «блеймерів» впала до 10%, а частка «нейтралів» залишалася стабільною на рівні 35-40%.
  • Наявність найбільшого сертифікованого ДСНС укриття в Україні. В умовах війни безпека — пріоритет №1, і Blockbuster Mall наразі єдиний майданчик в Україні, що може приймати великі події по типу Atlas, який пройшов в Blockbuster Mall 18-20 липня. Це також сильно впливає на розвиток локації.

До якого показника плануєте дійти до кінця року?

Наша стратегічна мета — досягти показника вакантності в Blockbuster Mall нижче 12% до кінця 2025 року. Вже зараз бачу позитивну динаміку: щомісяця укладаються нові договори оренди, зростає інтерес з боку брендів, які повертаються до активних інвестицій. 

Втім, наша команда тверезо оцінює ситуацію і розуміє контекст, у якому ми працюємо. Уся економіка залежить сьогодні від подій на фронті. Саме безпекова ситуація формує загальний настрій споживача, впливає на стабільність бізнесу та інвестиційні рішення. Наша задача як ТРЦ — підтримувати рівень довіри й постійно оновлювати простір молів відповідно до очікувань гостей. Саме тому приймаємо рішення інвестувати у покращення інфраструктури і розвиток нових форматів. Від цього й відштовхуємося. 

Також додам по трафіку: наразі зростаємо в трафіку на 15% щомісяця в порівнянні з 2024 роком, підвищується середній чек й загальний рівень задоволеності гостей. 

Чи чекати вашим гостям нових відкриттів до кінця року? Чи готові щось анонсувати?

Так, звичайно. До пулу орендарів вже долучилися 11 нових операторів, зокрема Karl Lagerfeld Men, Hugo, Ultra Shop, Cream Korea, AromiQ, Bralett, Bellit, New Vape, Retina Service, Ярослав, Fresh Juice & Bubble Tea Shop.

У серпні Blockbuster Mall очікує відкриття двох великих міжнародних ритейлерів. Компанія HalfPrice, що працює у форматі off-price та представлена в 14 європейських країнах, запустить у ТРЦ найбільший магазин бренду в Україні — площею понад 2269,6 м кв. Також відкриється магазин CCC — одного з провідних omnichannel-операторів у сфері взуття та аксесуарів, що входить до складу CCC Group.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.