Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
На які товари весняного сезону збільшився попит на MAUDAU. Статистика від маркетплейса

Катерина Мілованова, Head of Promo and Communications MAUDAU
Цієї весни ми побачили цікавий феномен: попри загальну економічну обережність, гості не відмовляються від сезонних радощів. Істотного зростання середнього чека не спостерігається, натомість весна 2025 продемонструвала чіткі зсуви в настроях гостей — з акцентом на турботу про себе, легкість, оновлення.
Особливо помітним був сплеск попиту на початку березня. Після кількох стриманих років ми вперше відчули яскраву активізацію: люди хочуть дарувати емоції, робити приємне близьким — і це відображається в кошику.
Найпомітніші зростання — в категоріях краси та здоров’я. Весна традиційно активує попит на засоби для догляду за собою — макіяж, догляд за шкірою та волоссям. Цей сезон не став винятком: гості активно оновлюють свої б’юті-звички, а весна сприймається як символ перезавантаження. Крім того, тренд на SPF-засоби вже давно вийшов за межі літа — наші гості дедалі частіше обирають захист шкіри цілий рік.
Серед інших популярних категорій:
-
Здоров’я. Вітаміни та БАДи залишаються в пріоритеті. Особливо — комплекси для сну, стрес-менеджменту, краси. Найпопулярніші — вітамін D, магній, цинк і мультивітаміни для жінок.
-
Товари для підготовки до літа. У весняному кошику все частіше з’являються anti-cellulite засоби, спортивне харчування, інвентар для домашніх тренувань.
-
Натуральність та пісні продукти. У період Великого посту бачимо зростання попиту на органічні продукти, легкі побутові засоби та функціональні напої — особливо комбучу та CBD.
У весняний період попит також мають товари для тварин. Зообатьки традиційно готуються до сезону прогулянок: ще в березні-квітні зростає попит на засоби захисту від кліщів — нашийники, краплі, спреї.
Також весна — сезон оновлення гардеробу. Зростають продажі чохлів для зберігання одягу та взуття, парфумів та саше, домашнього текстилю. Люди змінюють ковдри, оновлюють декор, створюють собі весняний комфорт.
Ну і, звісно, грядковий бум. Категорія “дача-сад” активізується ще в лютому. Насіння, ґрунти, добрива, інвентар — усе, щоб готуватись до сезону. Ми бачимо чіткий тренд на садівництво — і як практичну потребу, і як елемент задоволення.