Ретеншн-команда MAUDAU у 2024 році: досвід, практики та результати

30.12.2024
444

2024 рік став для команди Retention у MAUDAU роком викликів та досягнень. Команда змогла збільшити дохід з Retention-каналів у 2,5 рази 


Результати роботи: значний прогрес

У кінці 2023 року команда поставила перед собою амбітну мету — збільшити дохід з Retention-каналів у 2,5 рази та двічі збільшити долю цього доходу у загальному оберті компанії. Цю мету вдалося реалізувати. Зокрема, важливо відзначити значне збільшення штату: якщо на початку року команда складалася з трьох осіб, то вже в кінці 2024 року стало шість. Це зростання пропорційно відобразилося на результатах.

Порівняно з 2023 роком, досягнуті показники демонструють значний ріст. Підхід, орієнтований на персоналізацію комунікацій, дозволив не тільки збільшити доходи, але й зменшити кількість повідомлень, зберігаючи при цьому високу ефективність комунікацій. Так, у 2024 році було відправлено понад 35 мільйонів повідомлень через різні канали, порівняно з 40 мільйонами в 2023 році. Це свідчить про здатність команди оптимізувати комунікаційні процеси, зменшуючи навантаження на користувачів, але одночасно збільшуючи доходи.

Інновації та нововведення

Retention – мабуть єдиний підрозділ маркетингу, де експерименти повинні бути постійно, і чим їх буде більше – тим краще. Як показав досвід, постійне тестування та впровадження нових ідей є критично важливим для досягнення успіху в сфері Retention. Команда активно впроваджує нові тригери, канали комунікації та моделі персоналізації, а також інтегрує нові технічні рішення, що дозволяють збільшити ефективність роботи.

Цього року відправили більше 35 млн. повідомлень в усіх каналах. А в минулому році – 40 млн. Тобто, знизили навантаження на гостя повідомленнями, але зросли більше, ніж вдвічі в доході. В першу чергу це через те, що почали використовувати більш персоналізований підхід в роботі з комунікаціями. Багато повідомлень ніколи не буде дорівнювати великому доходу в Retention. Куди більш цінним може бути лише одне повідомлення гостю на місяць, але максимально точне та вчасне, тобто з тією пропозицією, яка йому зараз потрібна з найбільшою вірогідністю.

Перспективи на 2025 рік

Команда планує нові кроки для покращення результатів у 2025 році. Одним з головних напрямків стане технічний розвиток: нові тригери, канали комунікації, інтеграція з чат-ботами та нові моделі персоналізації і рекомендацій. Не менш важливим буде продовження тестування нових ідей та експериментів, що дозволяє постійно підвищувати ефективність кампаній.

Підсумовуючи, 2024 рік для команди Retention у MAUDAU став роком значних змін, які привели до досягнення цілей. 

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.