Відкриття магазину в Бухаресті стало першим кроком до розбудови міжнародної мережі Roshen

22.11.2025
209

Магазин Roshen у Бухаресті (Фото: Instagram Roshen Румунія)

Кондитерська корпорація Roshen виходить на нові зарубіжні ринки з розвитком власної роздрібної мережі. 31 жовтня компанія відкрила свій перший магазин у Румунії, повідомила пресслужба Roshen у коментарі NV Бізнес. У корпорації називають цей запуск «першим кроком» у розбудові міжнародної мережі


Магазин площею 340 кв. м у Бухаресті став тестовим проєктом, результати роботи якого вплинуть на вибір подальших напрямків експансії. Асортимент точки приблизно на 90% повторює український, персонал переважно місцевий — співробітники пройшли навчання під керівництвом українських фахівців.

У Roshen не розкривають бюджет відкриття. За оцінкою співзасновника дизайн-компанії IDNT Миколи Чумака, корпорація могла інвестувати у магазин щонайменше $2000 на квадратний метр. Над оформленням вітрин кілька місяців працювали українські дизайнери та художники, розповідала маркетинг-директорка румунської філії Roshen Йолена Пуринару.

Бухарест компанія обрала через відносну близькість до України — близько 500 км, високий туристичний потік і значний попит на кондитерські вироби. За словами Пуринару, головна цільова аудиторія магазину — жінки з дітьми віком від 30 років.

Roshen зазначає, що в разі успішності румунського проєкту компанія буде поступово розвивати власну роздрібну мережу й на інших зарубіжних ринках.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.