"Від класики до рейву": Jerry Heil записала пісню для "Приватбанку"

28.11.2025
113

Фото: скриншот

"Приватбанк" запустив рекламну кампанію "Зелена п'ятниця". Спеціально для неї Jerry Heil створила саундтрек "Привіт. Hello". Хореографію для кліпу поставив легендарний балет Freedom.

Ідея від симфонії до рейву народилася в моїй голові одразу. Вона буквально підкреслює цінності за якими працюють і створюють в колаборації "Приватбанк" та Mastercard, де без класичної опори немає прогресивного сучасного і навпаки. В кожному кадрі "від симфонії до рейву" закладені метафори та відсилки до мистецтва, кінокартин, історії. Це така собі мандрівка у часі, до якої легко приєднатися вірусним танцем "Привіт, hello", — розповіла режисерка відео кліпу Валерія Фадєєва.

Героями кліпу стали такі українські зірки, як телеведуча Леся Нікітюк, дизайнер Іван Фролов, пілот Formula-4 Олександр Бондарев, легкоатлетка і олімпійська чемпіонка Ярослава Магучіх, учасник музичного гурту NAZVA Павло Гоц та футболіст Андрій П'ятов. Усі вони зробили прориви у своїх сферах, щоб створити нову сучасну класику.

Член правління з питань роздрібного бізнесу "Приватбанку" Дмитро Мусієнко розповів, що такою кампанією банк не лише анонсує пропозиції, які чекають на клієнтів у "Зелену п'ятницю", а й запускає значно ширшу лінійку пропозицій.

Впродовж року, на улюблені свята українців, "Приватбанк" пропонуватиме додаткові знижки, кешбеки та акції, вигідну оплату частинами та кредитні канікули, — сказав він.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.