Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
“Верес” в Іспанії й морозиво “Лімо” в Бразилії: які українські бренди можна знайти за кордоном у 2025 році
Фото: Rau.ua
Українські бренди впевнено крокують не лише європейським, а й світовим ринком. Магазини одягу відкриваються в Польщі, українське морозиво експортують до Бразилії. У Чехії запрацювала крамниця, що підтримує ЗСУ, а "Авіація Галичини" вже "долетіла" до Лондона. Про найцікавіші відкриття українських брендів за кордоном — у матеріалі.
Морозивом “Лімо” відтепер можна смакувати в Бразилії
Місцеві виробники не повністю покривають попит на заморожені десерти, тож "Львівський холодокомбінат" відкрив у Бразилії власне представництво та розпочав експорт продукції, переважно у форматі вагового морозива.
Виробник вирішив самостійно вийти на бразильський ринок, замість того, щоб стати одним з багатьох виробників у портфелі дистриб'юторів. Торговим домом керує українська команда, в працівники наймають місцевих жителів, зокрема й представників української діаспори.
“Львівський холодокомбінат” має підписані контакти з кількома місцевими мережами супермаркетів. Також компанія сподівається у майбутньому відкрити в Бразилії власне виробництво морозива, тим паче, що прогнозується зростання ринку заморожених десертів в цій країні в найближчі роки.

Фото: limo.ua
KIDDISVIT у Польщі
У Польщі відкрилася нова компанія KIDDISVIT від українського виробника дитячих іграшок. Це був один з етапів глобального розвитку компанії з України. Наразі вона вже має перші замовлення й відвантаження на польському ринку.
Спочатку, до виходу на європейський ринок, KIDDISVIT взяла участь у галузевій виставці разом із партнерами-дистриб’юторами. Вже під час заходу стало зрозуміло, що українські іграшки цікаві місцевим ритейлерам: стенд виробника іграшок відвідало 165 компаній зі всієї Польщі, причому, одразу були отримані перші пропозиції про співробітництво від польських магазинів.
В KIDDISVIT кажуть, що Польща стала першим кроком до подальшого розширення KIDDISVIT у Європі та світі.

Фото: kiddisvit.ua
“Верес” та “Сквирянка” з'явилися в Іспанії
Нещодавно українська продукція з'явилася на полицях Carrefour – однієї з найбільших мереж Іспанії. Виведення українських товарів на іспанський роздрібний ринок відбулося за сприяння компанії Made in Ukraine та Посольства України в Королівстві Іспанія.
Продукти з України можна придбати у 21 магазині мережі Carrefour в ключових регіонах країни, а саме в Мадриді, Барселоні, Валенсії, Сарагосі та Альмерії. Відтак, українські товари стали доступними широкому колу покупців у найбільших споживчих регіонах країни.
Флагманами в експорті стали продукти торгівельних марок “Верес” (консерви) та “Сквирянка” (крупи й бакалія). Найближчим часом планується розширювати асортимент українських товарів на полицях іспанських супермаркетів, а також залучати до експорту нові бренди.

Фото: spain.mfa.gov.ua
Woodandhearts в американській мережі Walmart
На поличках магазинів однієї з найбільших роздрібних мереж у світі Walmart вже представлені товари з України, і планується розширювати їх асортимент. Джеймс Чарльз Слеттері, президент Capital Hills, зазначає, що у Walmart приємно вражені якістю українських продуктів, яка відповідає вимогам світового рівня.
Інтереси українських виробників в США представляє компанія Slattery Strategy, яка має ексклюзивний контракт з Walmart. Першим брендом, який зацікавив американську роздрібну мережу, став Woodandhearts. Це виробних дерев'яних дитячих іграшок за методикою Монтессорі, які спочатку можна було купити лише на маркет-плейсах, але тепер вони вже представлені й на полицях мережі.
При виборі брендів для залучення перевага надається тим, хто виробляє унікальну й конкурентоспроможну продукцію, потенційно важливу для Walmart. Наприклад, зараз, окрім Woodandhearts, це ще один виробник іграшок, а також тривають переговори з виробником заморожених продуктів.

Фото: woodandhearts.ukraine
Купуй українське в Чехії – підтримуй ЗСУ
У Празі в районі Чаковіце працює магазин “Смаки України” (Chutě Ukrajiny). Він не лише популяризує українські товари серед місцевого населення, але й допомагає збройним силам України.
Ця крамниця – частина проєкту “Купуй українське – підтримуй ЗСУ”, ініційованого Посольством України в Чехії. Частина прибутку від продажу спрямовується на підтримку 21-ї окремої механізованої бригади ЗСУ.
Асортимент магазину: консерви, крупи, солодощі, напої, м'ясні вироби тощо. Вся продукція постачається безпосередньо з України.

Фото: czechia-online.cz
“Авіація Галичини” в Лондоні
У грудні перша крамниця “Авіації Галичини” відкрилася у столиці Великої Британії. Підготовка до цього тривала близько трьох років. Саме Британію обрали тому, що ця країна одна з тих, хто послідовно підтримує Україну від початку повномасштабного вторгнення.
Це перша точка, відкрита цим українським виробником за межами нашої країни. До того ж в магазині працюють українці. Бренд одягу маркує всі свої товари Proudly made in Ukraine, щоб підкреслити українське походження продукції.
Крамниця розташована на площі 55 кв. м. Наразі продовжується допрацювання інтер'єру до фінального вигляду. У найближче півріччя “Авіація Галичини” більше не планує відкриттів за кордоном.

Фото: fest.lviv.ua
Перший магазин One by One у Польщі
В познанському ТРЦ Posnania український бренд жіночого одягу One by One відкрив свій перший магазин у Польщі. В асортименті – сукні, костюми, футболки, боді, джинси, верхній одяг.
Площа магазину – 122 м кв. У його відкриття вклали понад $270 тис. Виторг у перший день склав приблизно ₴74 тис., середній чек – ₴5-6 тис. Наразі в команді чотири співробітники. Майже 60% клієнтів крамниці – польки, більш як 40% – українки.
У найближчі 2-3 роки планується відкриття ще 2-3 магазинів One by One у Польщі. Проте, виробництво й запуск франшизи на території цієї країни поки під питанням.

Фото: rau.ua
Автор: Стенцель Євгенія
