Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Український бренд One by One відкрив перший магазин у Польщі
Фото: Forbes
Український бренд жіночого одягу One by One відкрив перший магазин у Польщі в познанському ТРЦ Posnania. Як розповіла Forbes засновниця бренду Лідія Сметана, у липні 2024 року на польському ринку запрацював сайт, зʼявились локальний офіс і склад One by One. Тоді інвестиції у запуск склали 50 000 доларів. Повернути їх поки що не вдалося, пише УРТЦ
У польський магазин Лідія Сметана інвестувала ще 1 млн злотих – понад 270 000 доларів, найбільше з яких пішло на ремонт.
Для порівняння, у 2024 році у перший магазин бренду одягу Andre Tan у Варшаві інвестували понад 50 000 євро, розповідав маркетинг-директор мережі Сергій Пастухов у лютому 2025–го.
Магазин One by One площею 122 кв. м запрацював у тестовому режимі 15 вересня, а офіційно відкрився – 20-го. Наразі в команді – чотири людини.
"Приміщення шукали шість місяців. Це один з найбільших ТЦ в Польщі – як по трафіку так і по розмірам", – говорить засновниця бренду.
Площа ТРЦ Posnania – 260 000 кв. м. Для порівняння, площа найбільшого ТРЦ в Україні – київського Respublika Park – 300 000 кв. м.
"Орієнтуємось переважно на польську аудиторію. Залучаємо її через рекламу, співпрацю з блогерами. Закладаємо на це 15-20% виторгу", – додає Лідія Сметана.
На польському ринку представлено близько 100 SKU – сукні, костюми, футболки, боді, джинси, верхній одяг. Виторг познанського магазину у перший день тестового режиму – 6500 злотих або близько 74 000 грн, за словами підприємиці. Середній чек на польському ринку – 450-550 злотих або 5000-6000 грн.
Для порівняння, в Україні у 2025-му році він становив 3700 грн для офлайн-магазинів і близько 3000 грн – в онлайн-продажах.
