Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Новорічні колаборації брендів 2025: смаколики, декор, подарунки та благодійні ініціативи
Фото: freepik.com
Українські бренди підготували до зимових свят безліч цікавих та креативних колаборацій. Вони не тільки подарують приємні враження від покупок і святковий настрій, а й допоможуть зробити внесок у підтримку українського війська. Про найцікавіші колаборації читайте в матеріалі.
Brand collab of the Christmas season: Київстар, Milk Bar та “Повернись живим”
Бренди запустили спільну різдвяну благодійну кампанію, щоб зібрати кошти на зв’язок для війська. На Шота Руставелі, 16 вже по традиції запрацював зимовий простір Milk Bar Wonderland. Цьогоріч він ще більш масштабний і має срібний фасад з Прянею, світлові інсталяції та “співаючих” оленів. Це створює атмосферу справжнього різдвяного дива.
Центральний елемент композиції – інтерактив “SMS в майбутнє”: можна надіслати собі повідомлення, яке повернеться за рік. Вартість благодійного SMS – 7,77 грн, усі кошти йдуть на підтримку війська. Також під цю активність Milk Bar створив лімітований десерт у формі кейса “Місії 077”. 50% прибутку з продажу перераховують на спільний збір Київстар та “Повернись живим”.

Всі. Свої спільно з проєктом “Витоки”
“Всі. Свої” пропонують особливий лімітований бокс. Він створює різдвяний настрій ще до того, як його відкриють. До складу боксу включено:
-
Дідух від благодійного фонду “ТИХО” та проєкту “Доля розквітне”.
-
Затишний ранер на різдвяний стіл від "Вільні люди", "М'ясторія" та “Витоки”.
-
Смаколики від ресторанів "23" з поясненнями зимових традицій з путівника “Витоки”.
-
Лімітована хустинка “Сонцестояння” зі спільної колекції “Витоки”, Byme та “Мистерня”.
-
Друкований путівник ”Витоки. Зимовий цикл”, якого немає у продажі.
Щоб взяти участь в розіграші, необхідно бути підписаним на сторінку, зробити репост та додати коментар. Розіграш проведуть 22.12 за допомогою рандомайзера.

Лімітовані різдвяні прикраси “Янголи”: колаборація BROCARD та “Різдвяні історії”
BROCARD, бренд ялинкових іграшок “Різдвяні історії” та Патронатна служба “Янголи” об’єдналися й створили лімітовану благодійну колекцію різдвяних прикрас.
Для колаборації розробили дві іграшки з особливими малюнками. Перша – серце з крилами ручного розпису, це символ захисту та опіки. Друга – різдвяна кулька з зображенням янгола, це символ надії. Прикраси були створені, щоб нагадати: поки ми святкуємо, хтось віддає все, щоб ці свята були можливими. І стати для них реальною підтримкою – в наших силах. Прибуток від продажу буде спрямовано на лікування та реабілітацію поранених бійців 3-ї окремої штурмової бригади.
Придбати прикрасу можна: у київських магазинах BROCARD (River Mall, ТРЦ Ocean Plaza, Respublika Park, DREAM Yellow, Retroville, ТЦ “Універмаг Україна”), у “Маєтку різдвяних історій”, онлайн у застосунку й на сайті brocard.ua.
Ціна іграшок: 320 грн та 820 грн.

Залізна крамниця та Inspiredby
Ці бренди у колаборації створили колекцію дармовисів-персонажів:
-
Namaste Mode – знає, як помедитувати навіть у шумному вагоні.
-
Matcha Latte Mode – жодна поїздка не обходиться без матчі та гарних селфі.
-
Batya Mode – любить плацкарти та завжди бере із собою перекус у подорож.
-
Hardworker Mode – дедлайни, що горять, і вічно розряджені девайси.
Ціна брелока – 649 грн

Колаборація гастрокафе ПАШТЕТ, Endorfine та CandleInBottle
Кафе ПАШТЕТ, крафтові виробники Endorfine та CandleInBottle разом створили символічні подарункові бокси – від людей і для людей. Вони мають цікавий вміст та доступну ціну. Endorfine – це родинний бренд з Полтави, що випускає крафтові джеми та соуси. Сandle.in.bottle – крафтовий виробник свічок із перероблених пляшок. Також до боксу додали фірмовий міні-штолен від ПАШТЕТ. Він ароматний, щедро наповнений смаками та з нотами свята в кожному шматочку.
Ціна подарункового боксу – 495 грн

Колаборація “Молокія” з Megogo
“Молокія” пропонує споживачам “Йогурт Білий” з попкорном й бонусом для споживачів – промокодом на передплату Megogo, щоб насолоджуватися різдвяним кіно, мультфільмами та серіалами.
Це смачний перекус з солодким попкорном дарує заряд енергії та силу жити в активному ритмі. З ним легко планувати вечори, створювати затишні моменти радості в родинному колі та насолоджуватись якісним відеоконтентом вдома.
Акція діє з 15.12.2025 до 15.02.2026.

Фото: rau.ua
NIKONOVA x SINSAY Christmas Giveaway
Поряд з пекарнею і кондитерською NIKONOVA в Чернівцях відкрився новий магазин SINSAY. Компанії вирішили об'єднати зусилля, щоб порадувати своїх клієнтів. На сторінках NIKONOVA в соцмережах пропонується розіграш, у якому переможець отримає повністю задекорований різдвяний стіл від SINSAY та святковий торт від NIKONOVA. У подарунковому наборі: святковий торт від NIKONOVA, підставка для торта, 2 святкові кружки, 2 тарілки, ваза, плед, подушка, різдвяний декор.
Розіграш проведуть 23 грудня.

Celebrate Yourself: колаборація POELLE x the COAT by Katya Silchenko
Натхненням для створення колекції Celebrate Yourself став розквіт театрального життя. Зокрема, до колекції увійшли коктейльна сумочка Debut, сумочка Prima, а також бестселер бренду POELLE – сумка Bell. Аксесуари з колекції Celebrate Yourself підійдуть для першого побачення, візиту в оперу, подорожі мрії та навіть звичайного дня, коли хочеться відчувати себе надзвичайною.
“Мені подобається, як у цій колаборації поєднано мінімалізм бренду POELLE і характерна “родзинка”, яка завжди притаманна the COAT. Для нас це, в першу чергу, робота з кольором та фактурами, використання пір’я. Разом це створює дуже впізнаваний, тактильний, емоційний продукт, який закохує у себе”, — каже дизайнерка Катя Сільченко.
“Наша крихітка Debut справляє незабутнє перше враження. Вона стане вашою вірною супутницею на премʼєрах, вернісажах та світських коктейлях – в неї легко поміщається театральний бінокль та номерок з гардероба, її зручно тримати в руці разом з келихом шампанського. Що ще треба для ідеальної театральної сумочки?”, — додає креативний директор POELLE Павло Попко.

Le Silpo та Olivieri 1882
Le Silpo пропонує панетоне Olivieri 1882 у дизайнерській коробці Roberto Cavalli з культовим принтом “Ray of Gold”. Цей колекційний артоб'єкт створений в обмеженій кількості. Це ремісниче панетоне з Віченци: 72 години ферментації, жива закваска та натуральні інгредієнти (цукати апельсина, родзинки, бурбонська ваніль, вершкове масло).
Бренд Olivieri 1882 стабільно присутній у рейтингах найкращих панеттоне Італії за версією Gambero Rosso.

Новорічна колаборація Aromateque та Kinder Album
Щороку в Aromateque розробляють святкове пакування та декор у співпраці з українськими митцями. Цього року створили новорічний декор для пакування разом з мисткинею Kinder Album, яка втілила символ прийдешнього року – Вогняного Коня.
“Вогонь у цій ілюстрації з’являється невипадково: 2026 рік – це рік Вогняного Коня. Вогонь – це стихія, що не може стояти на місці – так само як і справжній аромат, що живе на тілі, змінюється в часі й залишає після себе слід.
Аромати мають майже первинну, інстинктивну силу: вони притягують, збуджують, створюють ауру бажання і впевненості. У цій роботі вогонь перетворюється на “гриву з аромату“ – нематеріальну, але відчутну присутність, яка підсилює образ коня і надає йому сексуального магнетизму. Простий, наївний контур тіла, як чиста шкіра, контрастує з вибухом яскравої акварельної плями – як тваринний інстинкт і неконтрольована пристрасть”, — коментує Kinder Album.

Колаборація магазину жіночої білизни brabrabra та бренда RITO
Магазин жіночої білизни brabrabra разом з RITO дарують затишний плед за підписку, репост та коментар під дописом. Великий і м’який, він готовий закутати в тепло і подарувати спокій та затишок. Завдяки вовні у складі дарує найтепліші обійми та зігріє навіть у найхолодніші зимові вечори.
Переможницю оголосять 22 грудня.

Тепла колаборація CRO.KIDS та студія тепла Svichka
CRO.KIDS та Svichka об’єднались та створили особливу свічку, яку отримують покупці, що зробили замовлення в магазині дитячого взуття на суму 3500 грн з 21.11 по 21.12. Десертна свічка дарує аромат молочного шоколаду, молока, печива й горить 30 годин, гарантуючи різдвяний настрій. Придбати її окремо можна на сайті CRO.KIDS. Кожне замовлення пакується в екологічне крафтове пакування з додаванням інструкції.
Ціна – 650 грн.

А ви вже обрали подарунки для коханих, друзів та родини? Нехай креативні рішення українських брендів надихнуть вас на створення теплої та яскравої атмосфери зимових свят!
Автор: Євгенія Стенцель
