Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Novus у грудні відкриє дев’ять магазинів і планує 60 нових точок у 2026 році
Фото: NOVUS
Мережа супермаркетів Novus завершує 2025 рік активною експансією. У грудні компанія відкриє два повноформатні супермаркети — у Вишгороді (Набережна, 2б) та Києві (вул. Вавилових, 11), а також сім магазинів формату "Мі маркет". Усі об’єкти, що відкриються цього року, будуть розташовані в Києві та Київській області. Про це в коментарі агентству "Інтерфакс-Україна" повідомив заступник гендиректора з операційної діяльності NOVUS Олексій Панасенко
За його словами, у 2026 році темп розвитку суттєво зросте: компанія планує відкрити близько 50 магазинів "Мі маркет" та 10 супермаркетів Novus. «Ми чітко бачимо попит на сучасну роздрібну інфраструктуру та маємо всі можливості для масштабування», — зазначив він.
2025-й став для мережі роком виходу за межі столичного регіону: Novus відкрив перший "Мі маркет" у Тернополі. Панасенко називає це важливим кроком еволюції компанії: "Так, регіональний запуск — це завжди нові виклики: від особливостей попиту до логістики. Але ми швидко адаптували бізнес-модель і вже бачимо зростання та лояльність місцевого покупця".
Наступним містом у плані експансії стане Рівне.
Ключовим критерієм вибору нових локацій у компанії називають потенціал зростання — перспективи збільшення потоку покупців, середнього чека та відповідність формату. Novus продовжує формувати мережу магазинів біля дому в містах із найвищим попитом і готовністю ринку до сучасного ритейлу.
"Вихід у нові регіони ми розглядаємо як важливий етап еволюції компанії. Тернопіль став для нас першим великим кроком поза межами Києва з форматом магазинів біля дому, і ми задоволені результатами. Так, регіональний запуск - це завжди нові виклики: від особливостей попиту до логістики. Але всі питання ми оперативно пропрацювали, і сьогодні бачимо стабільне зростання та лояльність місцевого покупця", - сказав він.
Головним завданням цього етапу розвитку стала адаптація бізнес-моделі до регіональної специфіки. "Команда активно працює над цим, і вже зараз ми впевнено готуємося до наступних відкриттів. Наступним стане Рівне", - повідомив Панасенко.
Ключовим критерієм для вибору локації майбутнього магазину є потенціал зростання. В компанії аналізують перспективу збільшення купівельного потоку, середнього чеку та відповідність локації форматам.
"Це можуть бути житлові комплекси, бізнес-центри, транспортні хаби — формат гнучкий, але підхід стратегічний. Також для нас важливі довгострокові партнерські стосунки з орендодавцями. Ми завжди розраховуємо на співпрацю, засновану не на миттєвій вигоді, а на взаємному розвитку. Успішні проєкти народжуються там, де обидві сторони готові інвестувати у спільний результат", - сказав Панасенко.
Розвитком мережі супермаркетів Novus займається компанія BT Invest (Литва), створена у 2008 році колишніми акціонерами компанії "Сандора" Раймондасом Туменасом і нині покійним Ігорем Беззубом.
Компанія представлена у столичному регіоні, Тернополі та Рівному. Станом на грудень 25 в мережі 141 об'єктів (88 Novus, 51 магазинів біля дому "Мі Маркет" і два дискаунтери "Хапайка").
За даними YouControl, на грудень 2025 року власником "Новус Україна" з часткою 100% у статутному капіталі було ЗАТ "Консул Трейд Гаус" (Вільнюс, Литва). Кінцевими бенефіціарами зазначено Марину Познякову, Агне Рузгіене, Раймондаса Туменаса.
Згідно з фінансовими результатами компанії, за підсумками першого півріччя 2025 року порівняно з аналогічним періодом минулого року її виручка зросла на 21,5% - до 16 млрд 293,739 млн грн, компанія отримала чистий прибуток у 87,477 млн проти чистого прибутку в 409 млн 041 тис грн за перше півріччя 2024 року.