Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Де українці витрачають на одяг найбільше перед святами. Аналітика від monobank
Фото ілюстративне. freepik.com
Українці почали активно купувати одяг на тлі різдвяних і новорічних свят, а також сезонних знижок. Найбільше покупок зафіксовано у магазинах польської мережі Sinsay, де українці витратили вже 126 млн грн. Про це свідчить дашборд від monobank, пише УРТЦ
Друге місце посів бренд ZARA з сумою обороту в 103,4 млн грн, а третє – інтернет-магазин ANSWEAR з 50 млн грн.
Також до п'ятірки лідерів увійшли H&M (46 млн грн), та LC Waikiki (36 млн грн).
У десятці лідерів також опинилися загалом категорія "Одяг", Kasta та New Yorker.
Бренд Reserved розташувався на дев'ятій позиції рейтингу, а HUMANA – на десятій.
