Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Американські мита скоротили прибуток японських автогігантів на $10 млрд
Фото ілюстративне. freepik.com
Сукупний прибуток семи найбільших автовиробників Японії — Toyota, Honda, Nissan, Mazda, Mitsubishi, Subaru і Suzuki — скоротився на 1,5 трлн єн ($9,74 млрд) через запроваджені американські мита. Це — перше падіння з часів пандемії COVID-19, повідомляє Liga.net з посиланням на Nikkei
Американські мита у 27,5% діяли з квітня по вересень, після чого 16 вересня адміністрація Дональда Трампа знизила ставку до 15%.
Через зміцнення єни автовиробники втратили ще 700 млрд єн ($4,54 млрд) операційного прибутку. Nissan, Mazda та Mitsubishi завершили період із чистими збитками.
Сукупний чистий прибуток галузі становив менше 2,1 трлн єн ($13,63 млрд) — на 30% менше, ніж роком раніше. Це вже другий рік поспіль, коли спостерігається спад. Очікується, що за підсумками фінансового року втрати сягнуть 2,5 трлн єн ($16,23 млрд).
Найбільше постраждали Mazda і Subaru, адже 30% та 80% їхніх продажів відповідно припадають на ринок США.
Лише Toyota змогла частково компенсувати вплив мит завдяки зростанню продажів гібридів на 5%, що стало новим рекордом компанії.