Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Творчість Казимира Малевича прикрасила крафтові продукти «Лавки Традицій» від «Сільпо»
«Лавка Традицій» презентує в мережі супермаркетів «Сільпо» нову лінійку продуктів у пакованні, на якому зображені роботи Казимира Малевича. У межах проєкту 11 локальних виробників підготували новий тематичний дизайн для 56 продуктів — від молочної продукції до чаїв, меду, соусів та пастили
Українське коріння світового митця, автора «Чорного квадрата», часто залишається поза увагою. Проте саме Київ був одним із ключових міст у його житті та творчості. Нове паковання від «Лавки Традицій» покликане нагадати про його походження й познайомити Гостей «Сільпо» з творчістю митця.
Проєкт «Лавки Традицій» пов’язаний з виходом нового фільму «Малевич» на великих екранах, що допомагає ще ширше відкрити постать художника.
Раніше «Лавка Традицій» вже втілювала проєкти на перетині культури та продуктового дизайну, в межах яких виробники змінювали дизайн паковання.
Наприклад, на пакованні зображали автентичних персонажів українського Щедрого вечора — Козу, Маланку, Чорта та Смерть. До цього на полицях київських «Сільпо» також були представлені продукти від локальних виробників з картинами українських митців.
«Лавка Традицій» — проєкт «Сільпо» з підтримки та розвитку українських фермерів і крафтових виробників, який діє з 2011 року.
Мета проєкту — показати гастрономічне різноманіття України та підтримати виробників, які створюють натуральні смачні продукти, використовуючи традиційні національні рецепти та експериментуючи. Крім розширення точок продажу для маленьких виробників, «Лавка Традицій» регулярно проводить фестивалі локальної гастрономії True&Local, влаштовує для гостей Агромандри на ферми крафтових виробників та розвиває освітній проєкт «Фудпросвіта» для фудпідприємців-початківців.





