Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
«Сільпо» запускає найбільшу категорію БАДів в українському офлайн-ритейлі
Мережа супермаркетів «Сільпо» першою серед українських ритейлерів почала продавати широкий асортимент біологічно активних добавок (БАДів) в 28 магазинах. Запуск категорії є частиною «Сільпо Хелс» — нового проєкту мережі, який підтримує здоровий підхід до харчування. Він має кілька напрямів: асортимент продуктів для збалансованого раціону, зручне маркування продуктів офлайн та навігацію онлайн, а також освітні матеріали. Асортимент продуктів «Сільпо Хелс» налічує 1477 одиниць, з них 328 — це БАДи
БАДи представлені у шести підкатегоріях: травлення й детокс, спорт і краса, імунітет, вагітність і діти, біохакінг і трави, а також гриби та CBD. На полицях є українські бренди, як-от Powerful Progress, Drum n'Bads, Elit-Pharm, Perla Helsa, «Атоксіл», а також 19 міжнародних брендів, серед яких — BioTechUSA, Jarrow Formulas, Nature’s Way, Thorne, Natural Factors, Solaray. До кінця осені очікується ще близько 10 нових міжнародних постачальників. Уся продукція проходить повну перевірку документів, сертифікатів якості й походження.
«Ширина і глибина нашого асортименту БАДів не є властивою для класичних фудритейлерів. Зазвичай на полицях продуктових супермаркетів є SOS-поличка і ще кілька базових речей. Понад 70% продажів БАДів в Україні відбувається онлайн, і ми хочемо змінити цю ситуацію, зробивши їх доступними офлайн. Для запуску цієї категорії ми надихалися передусім онлайн-поличками європейських та американських магазинів. І тепер наші Гості можуть купити в одному місці все — від гречаного багета до БАДів відомих світових брендів, які раніше потрібно було замовляти онлайн», — коментує керівниця проєкту Марина Булацька.
Асортимент БАДів формували разом із лікарями та нутриціологами, які оцінювали не тільки популярність брендів, а й дієвість формул. Фахівців також долучали до створення освітнього контенту для розділу про здоровий спосіб життя на сайті SHUBA та сторінки в Instagram «Сільпо Хелс».
Продукція «Сільпо Хелс» у супермаркетах позначена зеленими цінниками з маркуванням «Без глютену», «Суперфуд», «Без доданого цукру», «Веган», «Органік» тощо. У кожній категорії є варіанти — з різними складами й у різних цінових сегментах: від демократичних до преміальних.
Раніше мережа «Сільпо» однією з перших впровадила систему маркування Nutri-Score, яка допомагає робити вибір на користь більш здорового та збалансованого харчування.