“Брокард-Україна” відкрила концептуальний магазин BROCARD Beauty Garden у ТРЦ Respublica Park

01.09.2025
587

30 серпня 2025 року компанія “Брокард-Україна” відкрила концептуальний магазин BROCARD Beauty Garden у ТРЦ Respublica Park. Новий простір площею 1703,4 м² об’єднав інновації, природну естетику та красу, даруючи відвідувачам досвід, що виходить за межі звичного шопінгу й охоплює всі почуття


BROCARD Beauty Garden створено як сучасний живий сад – багатовимірний, сповнений енергією й сенсами. Від архітектури до деталей інтер’єру кожен елемент дихає природою: інсталяції з флористичними мотивами, світлові акценти, кольори й фактури формують простір, що запрошує зупинитися та відчути красу в деталях.

Понад 400 кращих світових брендів, включно з аптечною косметикою та БАДами, створюють унікальне середовище, де догляд за собою поєднується зі здоров'ям та естетикою. Тут можна  пройти діагностику шкіри обличчя та стану волосся, отримати персоналізовані консультації від б’юті-експертів та відчути, як краса працює на вас.

У BROCARD Beauty Garden представлені численні тематичні галереї, які задовільнять найвибагливіші смаки: від азійської косметики до дитячих продуктів, від догляду за тілом і волоссям до косметики для тварин. Простір вражає своєю величчю й продуманістю: усе розташовано так, щоб відкривати красу в будь-якій деталі, водночас залишаючи відчуття свободи і легкості.

Галерея ароматів BROCARD – це масштабний простір, де зібрані найкращі світові бренди парфумерії. Тут можна знайти і культові аромати, і найновіші прем’єри, і бестселери всіх часів.Особливе місце займає колекція нішевої парфумерії: 160 м², 111 брендів – кожен із власною історією, характером та філософією.

Із 5 вересня у BROCARD Beauty Garden з’явиться ще один сервіс для покупців – електронний подарунковий сертифікат eCard. Його можна придбати і отримати на мобільний телефон уже за кілька хвилин. Сертифікат діє як онлайн, так і в магазині BROCARD Beauty Garden, підходить для оплати будь-яких товарів (у тому числі зі знижками) та доступний у номіналах від 200 до 25 000 гривень.

«Ідея Beauty Garden з'явилася ще до повномасштабної війни: ми уявляли простір, що виходить далеко за межі звичного магазину краси. Сьогодні ця мрія стала реальністю. Масштаб не має аналогів у мережі BROCARD. Кожна деталь – від палітри кольорів до концепції простору – створена, аби дарувати відвідувачам багатовимірний досвід, новий рівень емоцій і сприйняття краси», – зазначає Олена Лада, директорка зі стратегічного розвитку “Брокард-Україна”, спонсорка проєкту BROCARD Beauty Garden.

«Ми пишаємося, що партнери обрали саме ТРЦ Respublika Park для запуску нового формату BROCARD Beauty Garden. Це масштабний простір з концепцією "живого саду", де представлено сотні світових брендів. Такі проєкти показують стратегію розвитку beauty-індустрії в Україні», – зазначає Юлія Щаслива, СЕО ТРЦ Respublica Park.

«Нова retail-концепція BROCARD Beauty Garden реалізована в партнерстві з лідером beauty-ринку створює комплексний атмосферний простір з найбільшою колекцією нішевої парфумерії, персоналізованими консультаціями та діагностикою для широкої аудиторії поціновувачів. Подібні проєкти визначають тренди розвитку retail & development в Україні», – коментує Світлана Горюнова, директорка з оренди ТРЦ Respublika Park.

У всіх магазинах мережі BROCARD представлена виключно оригінальна продукція провідних світових брендів косметики і парфумерії. Компанія працює тільки з офіційними представниками і дистриб'юторами брендів в Україні, що гарантує якість, справжність і безпеку всіх товарів мережі.

«Брокард-Україна» – оператор парфумерно-косметичного ринку України в сегменті luxury (бренди BROCARD, інтернет-магазин BROCARD.UA та мобільний застосунок BROCARD). У компанії 66 магазинів у 22 містах України, понад 1 500 співробітників і більше 2,5 млн постійних клієнтів. У магазинах мережі представлені більше 530 марок преміальної косметики, парфумерії, догляду за шкірою та волоссям, beauty-аксесуарів, у тому числі понад 120 нішевих парфумерних домів. У 2024 році загальний обіг мережі склав 5,66 млрд грн.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.