Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
McDonald’s відновив зростання продажів завдяки маркетинговій кампанії з фільмом Minecraft
Продажі McDonald’s знову пішли вгору після двох кварталів падіння, зокрема завдяки найбільшій маркетинговій кампанії в історії мережі – акції до виходу фільму Minecraft. Про це пише Liga.net з посиланням на CNN
У березні McDonald’s запустив дитячий "Хепі Міл" з іграшками за мотивами фільму Minecraft, а також спеціальне доросле меню.
Кампанія охопила 100 країн світу та допомогла підвищити глобальні продажі ресторанів McDonald’s на 3,8%. Загальний виторг компанії за квартал зріс на 5% – до $6,8 млрд.
За другий квартал 2025 року мережа зафіксувала зростання продажів у діючих ресторанах США на 2,5%.
Щоб залучити таких клієнтів, мережа залишила до кінця року в меню сендвіч Snack Wrap за $2,99, а також планує нові бюджетні пропозиції.
Читайтк також: McDonald's подвоїть інвестиції в ШІ та зробить ставку на Індію
Водночас у компанії визнають, що зростання цін на основні страви змінює сприйняття бренду – багато комбо-наборів коштують понад $10, що для багатьох клієнтів надто дорого.
Керівництво McDonald’s обговорює з американськими франчайзі нові ідеї щодо покращення ціни й "цінності" меню, але деталей поки не розкриває.