H&M розглядає підвищення цін через нові мита США, ініційовані Трампом

26.06.2025
605

Фото: Forbes

Шведський модний гігант H&M заявив, що розглядає можливість підвищення цін на продукцію через запроваджені Сполученими Штатами мита, ініційовані адміністрацією Дональда Трампа. Про це повідомив генеральний директор компанії Даніель Ервер під час оголошення квартального звіту, пише Liga.net з посиланням на CNBC


За його словами, H&M уважно стежить за ситуацією з тарифами та може скоригувати ціни, щоб компенсувати зростання витрат і залишатися конкурентоспроможною. Компанія вже фіксує, що деякі конкуренти почали підіймати ціни.

США – другий найбільший ринок H&M після Німеччини, а основне виробництво компанії зосереджено в Азії, зокрема в Китаї та Бангладеш. Очікується, що митний тиск на бізнес зросте після завершення 90-денного тарифного "перепочинку" в липні.

H&M заявила, що червневі продажі в місцевих валютах зростають на 3%, хоча загальні доходи у другому кварталі (до 31 травня) впали до 56,71 млрд шведських крон ($5,99 млрд), що трохи нижче за прогнози. Операційний прибуток склав 5,9 млрд крон – на рівні очікувань, але менше, ніж торік. Після того, як компанія повідомила про пожвавлення літніх продажів, акції шведського ритейлера H&M зросли на 5,4%.

H&M також повідомила про плани закрити 200 магазинів у 2025 році (переважно в розвинених країнах) і відкрити 80 нових – у країнах зростання. Компанія продовжує боротьбу за частку ринку з конкурентами: Zara (Inditex), а також онлайн-гігантами Shein і Temu.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.