Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Nike підвищує ціни на свою продукцію та повертається на Amazon після шестирічної перерви

Фото: looka.com
Американський спортивний бренд Nike з наступного тижня підвищить ціни на частину своєї продукції та повернеться до прямих продажів на платформі Amazon вперше за шість років. Про це пише Liga.net з посиланням на Reuters
Nike планує підвищити ціни на одяг і спортивне спорядження для дорослих у середньому на $2–10.
Товари вартістю від $100 до $150 подорожчають на $5, а продукція дорожча за $150 – на суму до $10. При цьому товари дешевші за $100 не зміняться в ціні.
Також компанія вирішила не підвищувати ціни на дитячі товари, зважаючи на підготовку до шкільного сезону.
Одні з найпопулярніших кросівок – Air Force 1, які коштують $155, також не потрапили до списку товарів, ціни на які підвищать.
У компанії пояснили, що перегляд цін є частиною сезонного планування, яке Nike проводить регулярно.
Водночас Nike оголосила про повернення до прямих продажів на Amazon. У 2019 році компанія припинила співпрацю з платформою, зосередившись на розвитку власних онлайн-каналів і фізичних магазинів.
Зараз, прагнучи зміцнити свої позиції на ринку та відвоювати частку у молодих і модних конкурентів, бренд повертається до Amazon. Наразі Nike на платформі продається лише через сторонніх продавців.
Згідно з повідомленням від Amazon, частину з них буде обмежено у продажах продукції бренду з 19 липня, оскільки Nike відновлює прямі постачання. Компанія пообіцяла дати цим продавцям достатньо часу, щоб розпродати залишки зі складів.