Дубайська, паска-снікерс та паска-суші. Скільки коштували та якими були найпопулярніші паски у 2025 році – дослідження Poster

22.04.2025
279

Найчастіше українці обирали класичний варіант паски. В середньому паска в київських закладах коштувала 169 грн. Пік продажів прийшовся на п’ятницю 18-те квітня. Про це пише ресторанне медіа «Реве та стогне ресторатор» з посиланням на дослідження української компанії з автоматизації закладів Poster


Українська компанія з автоматизації кафе, ресторанів та магазинів Poster провела дослідження продажів пасок у закладах. У вибірку потрапили 3600 українських закладів, клієнтів Poster, що мають паски в меню. 

  • Всього заклади продали 456 тис. пасок на суму 65 млн. грн. 

  • Найчастіше гості українських закладів обирали класичний варіант паски, на другому місці – сирна випічка. Але ресторатори експериментують зі смаками, тож в меню закладів можна натрапити й на дубайську, паску-снікерс, і, навіть, на суші-паску.

  • Гості починають цікавитися святковою випічкою за тиждень до Великодня. Пік продажів прийшовся на пʼятницю, 18-те квітня.

  • Найдорожча ціна на паску – у прифронтовій Донеччині. Там заклади продають паску в середньому за 185 грн. Середня ціна паски в закладах Києва – 169 грн. 

Дані у Волинській, Рівненській та Житомирській областях завищені через невелику вибірку закладів, тож не є достатньо достовірними. Дані відсутні також по таких українських регіонах як АР Крим та Луганська область.

Poster – український лідер серед систем автоматизації кафе та ресторанів. Це екосистема технологічних рішень для HoReCa: каса, програмне РРО, склад, фінанси, аналітика, CRM, QR оплати та чайові. 

Компанія заснована у 2013 році в Дніпрі Родіоном Єрошеком та Олександром Рижковим. 25 000 закладів у світі працюють з Poster, серед них 18 000 в Україні. 

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.