Amazon запускає пілот 15-хвилинного доставлення в Індії
Фото: Amazon
Інтернет-компанія Amazon розпочинає тестування служби швидкого доставлення в Індії. Про це заявив старший віцепрезидент Amazon по ринках, що розвиваються, Аміт Агарвал, пише Liga.net з посиланням на Bloomderg
Піонер електронної комерції в США проведе експеримент з обслуговуванням в деяких районах Бангалора, південноіндійського технологічного центру.
За його словами, асортимент запропонованої продукції варіюватиметься від продуктів харчування до предметів домашнього вжитку залежно від району, що обслуговується.
Окремо Amazon прагнутиме досягти понад $80 млрд сукупного експорту електронної комерції з Індії до 2030 року, а також виділить $120 млн на допомогу індійським стартапам.
Amazon вийшла на ринок Індії в 2013 році зі своїм підприємством електронної комерції і вже інвестувала понад $11 млрд у цю південноазіатську країну.
Нині Індія є одним з ринків, що найшвидше зростає, для електронної комерції, хмарних сервісів та потокового відео Amazon за межами її рідних США.
На ринку швидкого доставлення продуктів в Індії домінують такі компанії, як Blinkit від Zomato, дрібніший конкурент Swiggy і BigBasket від конгломерату Tata Group. Цього року із сервісом під назвою Minutes на ринок також вийшов індійський інтернет-рітейлер Flipkart, контрольований Walmart.
Індія розробила широкий вибір послуг з доставлення продуктів, які займають близько 10 хвилин, що "є запаморочливою швидкістю в порівнянні зі службами по всьому світу, які зазвичай тривають дні або кілька годин".
Тенденція обумовлена зростанням споживання у південноазіатській країні, де "амбітний середній клас шукає швидкого задоволення", пише Bloomberg.
Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.