Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
RZTK: Як власний бренд Rozetka вирішує проблеми споживачів
Фото: Rozetka
Розвиток власного бренду дозволяє зміцнити довіру споживачів та підвищити конкурентоспроможність на ринку. Саме таку стратегію обрала Rozetka, коли 4 роки тому запустила свій власний бренд RZTK, який став важливим кроком у розвитку компанії і об'єднав експертизу більше ніж 15 років роботи з OEM та ODM товарами різних категорій.
Головні цінності, які пропонуються для покупців:
- Перевірені надійні товари, об'єднані в екосистему;
- Вигідні ціни та умови покупки на свою продукцію;
- Підтримка та післяпродажний сервіс з функціонуванням окремої гарячої лінії RZTK: 0800-331-319
Історія створення бренду
Заснування бренду було відповіддю на потреби покупців, які роками шукали надійні рішення без переплат та без ризиків, пов’язаних із невідомими брендами. RZTK почав своє існування з ідеї об'єднати всі знання про потреби покупців, накопичені за багато років роботи, в єдиний моно бренд. Спочатку планувалося створити незалежний бренд, але пізніше було вирішено зробити його власною торговою маркою Rozetka. Назва RZTK виникла природно — скороченням назви маркетплейсу до чотирьох приголосних літер. Рішення об’єднати кращі пропозиції ринку без посередників дозволило створити продукти з відмінним співвідношенням ціни та якості, що й стало основною концепцією бренду.
Асортимент продукції
Часто покупці стикаються з вибором товарів, які не відповідають їхнім потребам, або не забезпечують достатню якість. Бренд пропонує комплексне рішення для побутових потреб, що охоплює понад 130 категорій товарів у восьми основних напрямках. Від інструментів та кліматичної техніки до товарів для кухні та догляду за собою — кожен продукт розроблений з урахуванням побажань споживачів, забезпечуючи впевненість при виборі товарів RZTK.
Основні категорії товарів включають:
-
Кліматична техніка: вентилятори, інфрачервоні обігрівачі, тепловентилятори, електричні конвектори, зволожувачі повітря.
-
Інструменти: генератори, шуруповерти, універсальні мийки.
-
Товари для кухні: блендери, кухонні машини, м'ясорубки, грилі, тостери, електрочайники, кавоварки.
-
Товари для краси: зубні щітки, тримери, бритви, машинки для стрижки.
-
Електроніка та комп’ютери: зарядні станції, павербанки, навушники, портативні колонки, мишки, клавіатури.
-
Товари для дому: комп’ютерні столи, геймерські крісла, офісні стільці, швабри та відра.
-
Товари для дачі та городу: газонокосарки з тримерами для трави, культиватори, бензо- і електропили.
До найпопулярніших товарів бренду серед покупців належать акумуляторні ліхтарі, пилососи, зволожувачі повітря, дрилі-шуруповерти, електрочайники та портативні іригатори.
Якість продукції
Однією з головних проблем, з якими стикаються покупці, є недостатній контроль якості продукції на ринку. У RZTK якість кожного товару проходить ретельну перевірку на всіх етапах виробництва. Якщо продукт не відповідає стандартам, його вдосконалюють або взагалі виключають із асортименту. Таким чином, бренд усуває ризики, пов’язані з покупкою неякісних товарів.
Переваги бренду RZTK
Ритейлер постійно знаходиться в діалозі з покупцями і прискіпливо ставиться до їхньої думки щодо функціональності або зовнішності продукції. Як результат бренд оперативно реагує на конструктивні зауваження та постійно знаходиться на шляху вдосконалення продукції для забезпечення кращого досвіду при користуванні товарами. Бренд не лише пропонує надійну продукцію за доступною ціною, але й забезпечує клієнтоорієнтовану підтримку. Коли споживачі стикаються з проблемами до або після покупки, вони можуть звернутися до гарячої лінії RZTK (0800-331-319) для отримання консультацій і допомоги. Це значно знижує ризики післяпродажного розчарування та дає впевненість у тому, що всі питання будуть вирішені оперативно.
Технології та інновації
Сучасний ринок швидко змінюється, і те, що було актуальним вчора, може не відповідати очікуванням сьогодні. Бренд завжди слідкує за новітніми технологіями та трендами, щоб пропонувати своїм клієнтам продукцію, яка відповідає сучасним екологічним і технічним вимогам.
Цінова політика та гарантії
Одними з найбільших червоних прапорців, які стримують людей від покупки є: високі ціни на іноземні бренди та низька якість товарів у дешевому ціновому спектрі. Завдяки відсутності посередників, компанія підтримує доступні ціни без шкоди для якості. Крім того, бренд пропонує повну офіційну гарантію на 12 місяців на всі товари, а на деякі продукти — до 24 місяців, що додатково усуває ризики та надає впевненість у виборі.
Відгуки та взаємодія з клієнтами
Кожен відгук покупців є важливим, оскільки бренд прагне постійно покращувати свою продукцію. Товари, які отримують массу негативних відгуків і, наприклад, мають середню оцінку нижче 4 зірок з 5 виводяться з асортименту, що підкреслює відповідальність бренду перед своїми клієнтами.
Соціальна відповідальність бренду
Бренд не лише вирішує проблеми покупців, а й активно підтримує важливі соціальні ініціативи. Минулого року з кожної покупки товару власної торговельної марки RZTK на сайті та в офлайн-магазинах Rozetka частина коштів була спрямована на допомогу пацієнтам Superhumans Center. Цей сучасний всеукраїнський центр безкоштовно надає медичні послуги з протезування, реконструктивної хірургії, реабілітації та психологічної підтримки, зокрема лікування ПТСР. Завдяки спільним зусиллям бренд долучився до збору 1 млн грн, допомагаючи людям отримати необхідну підтримку та реабілітацію.
Плани на майбутнє
RZTK продовжує активно розширювати свій асортимент, пропонуючи нові категорії товарів, які відповідають потребам споживачів. У найближчому майбутньому бренд планує випускати сушки для овочів і фруктів, мультипечі, нові тепловентилятори, соковижималки, тримери, електробритви, портативні колонки та інші інноваційні рішення для дому та побуту.