Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
У Києві нове «Сільпо» стилізували під науково-кулінарну лабораторію
Фото: Сільпо
31 жовтня у Києві мережа «Сільпо» відкрила новий супермаркет у стилі молекулярної кухні — напряму, де наука зустрічається з кулінарією
«Сільпо» прикрашають зображення кухарів-науковців, які творять гастрономічні дива за допомогою незвичних для кухні приладів — колб, пробірок та інших лабораторних інструментів. Навігація в магазині теж особлива: каси можна знайти за штативами з колбами, а вивіски відділів розміщені у прозорих боксах, що символізують стерильність та чистоту продуктів.
Кожен елемент інтер’єру розповідає свою історію про трансформацію звичних продуктів у щось надзвичайне. Замість вивісок — чашки Петрі, в яких відбувається магія розкладання продуктів на молекули. У відділі овочів та фруктів — символ ДНК як натяк на те, що кожен продукт має свій унікальний код смаку. Алкогольний відділ — це ніби окрема лабораторія з інсталяцією колб, які створюють атмосферу справжнього наукового центру.
У новому «Сільпо» пропонують всі необхідні інгредієнти для експериментів зі смаками вдома чи на фудкорті. Щодня тут випікатимуть свіжий хліб, запашну випічку та піцу, а також готуватимуть улюблені страви у відділі кулінарії. На острівці «Лавки традицій» можна буде придбати добірні локальні продукти, а у відділі морепродуктів — скуштувати рибку гарячого копчення.
Новий супермаркет, площею 1697,6 кв.м, працюватиме щодня з 07:00 до 23:00 за адресою: Київ, вул. Максимовича, 32. Для Гостей «Сільпо» передбачена підземна парковка.
У випадку відключень електроенергії магазин функціонуватиме як пункт турботи та незламності, де Гості зможуть скористатися безплатним Wi-Fi та підзарядити свої гаджети.
Читайте також: У Львові відкрили кіберкультурний «Сільпо» в колаборації з NAVI
«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на жовтень 2024-го нараховує 310 супермаркетів, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.