Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
У Львові відкрили кіберкультурний «Сільпо» в колаборації з NAVI
Фото: Сільпо
30 жовтня 2024 року мережа супермаркетів «Сільпо» відкрила у Львові новий супермаркет у колаборації з легендарним кіберспортивним клубом NAVI (Natus Vincere).
Концепція нового супермаркету занурює Гостей в історію кіберкультури: від перших комп’ютерів до сучасного кіберкору — напряму, натхненного футуристичною та науково-фантастичною модою.
Дизайн продуманий до деталей: вивіска складена з клавіш комп’ютерної клавіатури, касові зони оформлені у вигляді мікросхем, а нумерація кас приховує дещо особливе — касу 404. На колонах магазину можна побачити програмний код із сайту «Сільпо», а в зоні напоїв Гості потрапляють у стилізовану серверну. Символічною деталлю інтер’єру стало стилізоване під Windows зображення Silpo 98 — рік, коли було засновано мережу «Сільпо».
Крім того, у магазині є зона, присвячена кіберспорту та клубу NAVI.
«Вибір концепції для нового магазину не випадковий — Львів називають неофіційною столицею українського ІТ-комʼюніті. Коли ми працювали над елементами кіберкультурного «Сільпо», у нас виникла мрія про співпрацю з NAVI. А сьогодні ми пишаємося тим, що в нашому супермаркеті є спеціальна зона, присвячена найтитулованішому кіберспортивному клубу України. На LED-екранах транслюються найяскравіші моменти їхніх перемог, щоб наші Гості могли відчути неповторну атмосферу тріумфу», — коментує Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу мережі «Сільпо», — коментує Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу мережі «Сільпо».
«Ми як найтитулованіший кіберспортивний клуб Східної Європи з українським корінням надзвичайно пишаємось бути представленими в одній із найбільших мереж супермаркетів у країні — «Сільпо». Це партнерство дозволяє нам не лише розповісти про клуб ще ширшій аудиторії та надати можливість ближче познайомитися з NAVI, а й зблизитися з нашими фанатами. Співпраця із «Сільпо» — це важливий крок у нашому прагненні розвивати кіберспорт в Україні та робити його доступнішим для всіх», — коментує СЕО NAVI Євген Золотарьов.
До відкриття магазину NAVI та інші кіберспортивні інфлюенсери надали свої лоти для благодійного розіграшу. Щоб взяти участь в розіграші, потрібно задонатити від 100 грн на спеціальну банку, вказавши прізвище, ім’я та контактний номер телефону. Розіграш відбудеться в застосунку Monobank 4 листопада. Всі зібрані кошти будуть спрямовані на засоби тактичної медицини для підрозділів ГУР, батальйону «Вовки Да Вінчі», бригад «АЗОВ» і 3 ОШБр в межах проєкту «Плюс на життя».
Окрім інноваційного дизайну, магазин пропонує широкий асортимент продукції, як-от делікатеси з понад 80 країн світу, крафтові продукти від українських фермерів у «Лавці Традицій». Щодня в супермаркеті пектимуть духмяні багети, хлібчик та круасани. А також коптитимуть рибку та готуватимуть улюблені страви.
У випадку відключень електроенергії у магазині працюватиме пункт турботи та незламності, у якому гості зможуть скористатися WI-FI та підзарядити свої гаджети.
Супермаркет площею 1660 м2 розташований на вул. Антоновича, 122, у ТРЦ «Вертикаль» та прцюватиме щодня з 08:00 до 23:00.
«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на жовтень 2024-го нараховує 309 супермаркетів, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.
Natus Vincere (NAVI) — український кіберспортивний клуб. Організація стала першою в історії кіберспорту, яка перемогла в трьох головних турнірах з Counter Strike за один рік — World Cyber Games 2010, Intel Extreme Masters та Electronic Sports World Cup. На рахунку клубу понад 100 перемог у міжнародних змаганнях.
NAVI CS — єдина команда у світі, що брала участь у всіх Major-турнірах з Counter-Strike, встановивши цим унікальний рекорд у світі кіберспорту.