Власний автопарк із 3 тис. автомобілів допоміг ГК "Епіцентр К" вижити в перший рік війни - Галина Герега

04.10.2024
475

Фото: ТРЦ Епіцентр в Чабанах

Група компаній "Епіцентр К" змогла себе зберегти та забезпечила свою життєдіяльність у перший рік повномасштабної війни багато в чому завдяки власному автопарку, який налічує понад 3 тис. автомобілів, повідомила співвласниця групи Галина Герега. Про це пише Інтерфакс-Україна


"Нас суттєво врятував власний автопарк, який налічує понад 3 тис. автомобілів, коли були закриті та не функціонували порти, були проблеми з блокуванням кордонів. Ми свого часу придбали цю техніку, яка нам допомагала", - розповіла вона на форумі "Діалоги з NV про майбутнє. Бізнес та війна" у Києві в середу.

Герега наголосила, що велику роль у роботі аграрного підрозділу "Епіцентр Агро" відіграли придбані до війни 50 олієвозів.

"Вони успішно возили нашу продукцію до Європи. І таким чином вони ("Епіцентр Агро" – ІФ-У) змогли себе зберегти та забезпечити свою подальшу роботу", - наголосила вона.

Співвласник "Епіцентр К" наголосила, що шлях до успіху будь-якої компанії лежить через ефективну логістику. Саме тому група компаній за час війни відкрила першу чергу логістичного повного fillment центру на Західній Україні. Будівництво другої черги, за її словами, призупинено через брак грошей.

"Для того щоб ми могли своєчасно обслуговувати клієнтів, доставляти всі замовлення, необхідно закрити кільце логістики", - наголосила Герега.

Наразі "Епіцентр" розглядає перспективу придбання важкої будівельної техніки, яку буде використано для відновлення зруйнованих гіпермаркетів групи компаній.

Читайте також: Епіцентр відкрив свій перший ТРЦ

Група компаній "Епіцентр" - омніканальна екосистема, що об'єднує торгові мережі "Епіцентр" та "Нова лінія", інтернет-магазин epicentrk.ua, агрохолдинг "Епіцентр-Агро", заводи з виробництва керамічної плитки Epicenter Ceramic Corporation, деревообробне підприємство ЦБМ "Осмолода" , логістичні потужності.

До повномасштабного вторгнення РФ в Україну мережа "Епіцентр" поєднувала понад 80 ТЦ у всіх регіонах країни. Війна зруйнувала сім ТЦ у Маріуполі, Нікополі, Бучі, Чернігові, Харкові та Херсоні (два). Ще три об'єкти (у Мелітополі, Краматорську та Харкові) не працюють внаслідок окупації українських територій, обстрілів чи близькості до зон бойових дій.

Роздрібна мережа групи компаній включає 71 торговий об'єкт під брендами "Епіцентр" і "Нова лінія".

Незважаючи на суттєві втрати, ритейлер продовжує інвестувати в економіку: у 2022-2023 роках він вклав у різні проєкти понад 14,2 млрд грн. Загалом інвестиційний план ДК "Епіцентр" до 2030 року передбачає розвиток проєктів у сферах ритейлу, виробництва, агропромисловості, логістики, e-commerce та енергетики на загальну суму близько 100 млрд грн.

За даними Єдиного держреєстру юросіб та фізосіб-підприємців, учасниками ТОВ "Епіцентр К" є Олександр Герега (51,3%), Галина Герега (47,97%) та Тетяна Суржик (0,73%).

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.