Продажі McDonald’s впали вперше з 2020 року

29.07.2024
731

Фото:geralt/pixabay

Мережа не виправдала очікувань аналітиків щодо помірного зростання продажів.

Про це повідомляє Економічна Правда з посиланням на Bloomberg.


У другому кварталі продажі McDonald’s Corp. впали вперше з 2020 року, не виправдавши очікувань аналітиків щодо зростання.

Порівняльні продажі мережі - показник, що відстежує ресторани, відкриті більше як рік, - впали на 1% порівняно з попереднім роком. 

Повідомляється, що у кожному з географічних сегментів McDonald's спостерігалося падіння продажів. У США ця тенденція була частково зумовлена зниженням пішохідного трафіку.

Зростання продажів McDonald's сповільнилося цього року, оскільки відвідувачі по всьому світу скоротили споживання біг-маків через багаторічне зростання цін та обмеженість бюджетів домогосподарств. 

Наприкінці минулого кварталу постачальник фаст-фуду запустив у США акцію з продажу страв за 5 дол, щоб переконати відвідувачів, що це все ще доступний варіант.

Перші результати свідчать про те, що це приваблює клієнтів, хоча будь-яке зростання продажів не буде очевидним до кінця цього року. Він також запровадив лімітовані позиції меню, сподіваючись заманити клієнтів, такі як каджунський бекон McCrispy і "бабусин" McFlurry.

Зазначається, що McDonald's також повідомив про зниження продажів в одних і тих самих магазинах у Китаї та Франції.

Прибуток, за вирахуванням деяких статей, у першому кварталі склав 2,97 дол на акцію, не дотягнувши до середнього прогнозу аналітиків.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.