АЛЛО: Виторг мерчантів маркетплейсу зріс на третину, а їх кількість збільшилася на 17%

17.07.2024
502

В АЛЛО за 6 місяців поточного року в кількість партнерів-мерчантів АЛЛО Маркетплейс зросла на 17%, розширилися й категорії товарів, в яких партнери тепер можуть розміщувати свої товари – було додано алкоголь, зоотовари, побутову техніку та інші, також було впроваджено корисні сервіси для мерчантів та покупців. 


За півроку виторг мерчантів збільшився на третину проти аналогічного періоду 2023 року. З січня по червень на 17% збільшилася кількість мерчантів. Нові партнери частіше представляють імпортні чи товари власного виробництва в таких категоріях маркетплейсу, як дім, сад, ремонт, товари для дому, зоотовари та одяг, взуття, аксесуари. За результатами І та ІІ кварталів лідерами продажів стали пиво, вентилятори, самокати, джерела безперебійного живлення, зарядні станції, генератори та електротранспорт.

Крім того, маркетплейс АЛЛО почав розвивати нові категорії, раніше не доступних для мерчантів на allo.ua, зокрема зоотовари, одяг та алкогольні напої. Також було переглянуто категорії товарів, заборонених для реалізації партнерами, та зменшено їх кількість: зокрема, відкрито продаж побутової техніки, телевізорів, вітамінів та біологічно активних добавок (БАД). Наразі щомісяця модерацію проходять 700 тис. товарів мерчантів.

На маркетплейсі АЛЛО вже тисячі підприємців з усієї України продають як імпортні, так і товари власного виробництва у майже п'яти тисячах товарних категорій.

АЛЛО – маркетплейс національного масштабу з інноваційними товарами від електроніки та інструментів до іграшок та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України. 

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.