Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
McDonald's програв справу за товарний знак Big Mac конкурентові з Європи
Фото:geralt/pixabay
Американська мережа ресторанів швидкого харчування McDonald's втратила товарний знак Big Mac для продуктів із птиці на користь ірландського конкурента – мережі фастфуду Supermac's. Таке рішення у середу, 5 червня, ухвалив Генеральний суд Європейського Союзу, пише Liga.net
"McDonald's не довів справжнього використання протягом безперервного п'ятирічного періоду в Європейському Союзі щодо певних товарів та послуг", – йдеться у рішенні суду.
В основі рішення європейського суду лежить спроба Superma c's у 2017 році заборонити використання McDonald's назви Big Mac, яку американська компанія зареєструвала у 1996 році для продуктів з м'яса та птиці, а також послуг, що надаються у ресторанах.
Відомство інтелектуальної власності Європейського Союзу (EUIPO) відхилило заяву Supermac та підтвердило використання McDonald's цього терміну для сендвічів з м'ясом та куркою, що спонукало ірландську компанію оскаржити це рішення.
Supermac's, що відкрила свої перші ресторани в Голуеї у 1978 році, продає гамбургери з яловичиною та куркою, а також смажені курячі нагетси та сендвічі.
Генеральний суд відхилив докази McDonald's і частково анулював та змінив рішення EUIPO.
Рішення може бути оскаржене у Суді Європейського Союзу, найвищому судовому органі Європи.
Читайте також: Доходи McDonald's виявилися нижчими за прогнози через вибагливість клієнтів