Співзасновники франшизи «Галя Балувана» запустили Wesoła Pani в Латвії

08.05.2024
1900

Співзасновники франчайзингової мережі «Галя Балувана» Алла та Олександр Теліга запустили мережу Wesoła Pani в Латвії. Працюють 126 франчайзингових точок у трьох країнах. Про це повідомляє пресслужба компанії


Співвласники франчайзингової мережі «Галя Балувана», Алла та Олександр Теліга, продовжують відкривати нові точки. У квітні 2024 року перший магазин партнера-франчайзі запустили в Ризі (Латвія). 

Це вже третя країна, де подружжя Теліга відкривають магазини за франшизою Wesoła Pani. Мережа працює з 2021 року. Продажами та запуском точок у країнах ЄС керують донька подружжя Діана Теліга та її чоловік Владислав Азовський.

Мережа налічує 126 франчайзингових точок у Польщі, Нідерландах і Латвії. Команда має плани і на інші країни, ще в декількох укладено договори, партнери-франчайзі готуються до запуску. На роботу в закордонній мережі також залучають переважно українців.

«Ми бачили певний попит від наших партнерів по “Галі Балуваній”, а також потенційних партнерів, які вже не мають можливості придбати франшизу в Україні. З 2023 року компанія припинила доєднувати нових франчайзі до української мережі. Натомість кожен із співзасновників розвиває власні проєкти. У нас із Олександром це Wesoła Pani. Готуємо до запуску ще декілька», — коментує Алла Теліга.

Історія розвитку франшизи Wesoła Pani напряму повʼязана з успіхом мережі «Галя Балувана» в Україні. Один із секретів швидкого зростання — співзасновники акцентували на тому, що це «новий формат та унікальний бізнес». Партнери бачили, що подібного в Україні ще не було, і долучалися, щоб бути серед перших.

«Wesoła Pani — це вдосконалена версія “Галі Балуваної”. До запуску продажу цієї франшизи ми підійшли з урахуванням усіх нюансів по “Галі Балуваній” тобто моментів, які хотілося би покращити. Проаналізувавши це все, ми пішли іншим, на наш погляд, більш правильним шляхом», — резюмує Алла Теліга.

Одна з головних відмінностей закордонного проєкту в Польщі — централізоване постачання. Тобто кожен франчайзі отримує всі необхідні продукти зі складів торговельної мережі, яка працює на всій території Польщі. 

«Такий підхід змогу нашим франчайзі стабільно отримувати продукцію відповідної якості і не перейматися логістичними та організаційними питаннями. Більше того, в Польщі ми також централізовано постачаємо і кондитерські вироби, які виготовляємо на потужностях власного виробництва у Варшаві», — коментує Діана Теліга.

Франчайзингові бізнеси Wesoła Pani за кордоном у 98% випадків відкривають українці. 30% партнерів по закордонній мережі — партнери по українській.

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.