Доходи McDonald's виявилися нижчими за прогнози через вибагливість клієнтів

01.05.2024
676

Фото: McDonaldʼs

Продажі американської мережі ресторанів швидкого харчування McDonald's за перший квартал виявилися нижчими від очікувань. Попри те, у січні-березні 2024-го компанія збільшила чистий прибуток на 7%, а виторг – на 5%, йдеться у квартальному звіті McDonald's. Пише Liga.net


Глобальне зростання продажів впало четвертий квартал поспіль до 1,9%. Водночас компанія каже, що споживачі стають "більш перебірливими з кожним витраченим доларом". Аналітики очікували зростання цього показника на 2,35%.

Прибуток без урахування разових факторів склав $2,7 на акцію за прогнозу аналітиків у $2,72. Цей показник не виправдав очікувань ринку вперше із четвертого кварталу 2021 року.

Загальні операційні витрати зросли на 2% до $3,43 мільярда.

"McDonald's вперше за два роки не досяг квартальних оцінок прибутку, оскільки економні споживачі обходили його пропозиції, а конфлікт на Близькому Сході вплинув на міжнародні продажі мережі гамбургерів", – прокоментувало результати звіту агентствоReuters.

За минулий рік компанія підвищила ціни на відсоток від середнього до високого однозначного числа у відповідь на зростання вартості яєць та іншої сировини.

Порівнювані обсяги продажів від міжнародних ліцензіатів компанії, які становили 10% її загального доходу в 2023 році, знизилися на 0,2%, нівелюючи позитивні тенденції в Японії, Латинській Америці та Європі. Аналітики очікували зростання на 0,98% для підрозділу.

У Сполучених Штатах продажі McDonald's у першому кварталі зросли на 2,5%, що значно нижче, ніж зростання на 12,6% торік, і трохи нижче від прогнозованого зростання в 2,55%.

Це, пише Reuters, сигналізує про те, що не надто багаті американці залишаються вимогливими до пропозицій у мережах швидкого харчування на тлі високої інфляції.

У березні фінансовий директор McDonald's Ян Борден попередив про послідовне падіння міжнародних продажів у першому кварталі через конфлікт на Близькому Сході та млявість економіки Китаю, другого за величиною ринку після Сполучених Штатів.

На початку року генеральний директор Кріс Кемпчінскі заявив про "значний вплив на бізнес" конфлікту на Близькому Сході, а також про "пов’язану з ним дезінформацію" про бренд.

Західні бренди, такі як McDonald's і Starbucks, зіткнулися з протестами та кампаніями бойкоту проти них через їхню проізраїльську позицію. У минулому кварталі Starbucks знизив свій річний прогноз продажів частково через зниження продажів і трафіку в магазинах на Близькому Сході.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.