Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Що замовили користувачі Glovo 14 лютого
Фото: НВ
Компанія Glovo проаналізувала замовлення користувачів сервісу у День Закоханих 2024 року та поділилася інформацією про споживчі звички користувачів застосунку. Цього року у 50 разів більше квітів замовили українці у День Закоханих, якщо порівнювати зі звичайним несвятковим днем. До найулюбленіших замовлень увійшли суші, а із солодкого користувачі найчастіше ласували Київським тортом та “Червоним оксамитом”
- У 50 разів більше квітів замовили українці у День Закоханих, якщо порівнювати зі звичайним несвятковим днем, та на 300% більше, ніж 14 лютого минулого року.
- 18 500 грн коштував найдорожчий букет з троянд та півоній, який замовили у Києві.
- Троянди обирали частіше, ніж тюльпани.
- 10% користувачів додавали до букетів листівку з побажаннями. Найчастіше користувачі зізнавались в коханні, проте були й листівки-примирення.
- На 60% збільшилась кількість замовлень святкових вечер.
- Більш ніж у 2 рази частіше замовляли суші.
- Із солодкого користувачі найчастіше ласували Київським тортом та “Червоним оксамитом”.
- На 75% зросла кількість замовлень вин, а найчастіше обирали Prosecco.
- В категорії "Подарунки" в День Закоханих найчастіше обирали секс-іграшки.
- У 36 разів більше замовлень інтимних товарів зробили користувачі до свята закоханих, якщо порівнювати зі звичайним днем, та на 226% більше, ніж 14 лютого минулого року.
Читайте також: Що і як замовляли користувачі Glovo у 2023 році
Glovo — це технологічна платформа, яка дозволяє придбати, доставити, передати будь-який предмет чи продукт у межах міста. Компанія, що заснована у Барселоні, сьогодні працює у понад 1500 містах у 25 країнах світу у Європі, Центральній Азії та Африці. Щомісяця в усьому світі платформою Glovo користуються понад 5 млн активних клієнтів, замовлення доставляють понад 70 тис. кур’єрів, а кількість асоційованих партнерів досягає 150 тис.
В Україні сервіс Glovo розпочав роботу у жовтні 2018 року і наразі представлений у 37 містах.