Що замовили користувачі Glovo 14 лютого

19.02.2024
811

Фото: НВ

Компанія Glovo проаналізувала замовлення користувачів сервісу у День Закоханих 2024 року та поділилася інформацією про споживчі звички користувачів застосунку. Цього року у 50 разів більше квітів замовили українці у День Закоханих, якщо порівнювати зі звичайним несвятковим днем. До найулюбленіших замовлень увійшли суші, а із солодкого користувачі найчастіше ласували Київським тортом та “Червоним оксамитом”


  • У 50 разів більше квітів замовили українці у День Закоханих, якщо порівнювати зі звичайним несвятковим днем, та на 300% більше, ніж 14 лютого минулого року.
  • 18 500 грн коштував найдорожчий букет з троянд та півоній, який замовили у Києві.
  • Троянди обирали частіше, ніж тюльпани.
  • 10% користувачів додавали до букетів листівку з побажаннями. Найчастіше користувачі зізнавались в коханні, проте були й листівки-примирення.
  • На 60% збільшилась кількість замовлень святкових вечер.
  • Більш ніж у 2 рази частіше замовляли суші.
  • Із солодкого користувачі найчастіше ласували Київським тортом та “Червоним оксамитом”.
  • На 75% зросла кількість замовлень вин, а найчастіше обирали Prosecco.
  • В категорії "Подарунки" в День Закоханих найчастіше обирали секс-іграшки.
  • У 36 разів більше замовлень інтимних товарів зробили користувачі до свята закоханих, якщо порівнювати зі звичайним днем, та на 226% більше, ніж 14 лютого минулого року.

Читайте також: Що і як замовляли користувачі Glovo у 2023 році

Glovo — це технологічна платформа, яка дозволяє придбати, доставити, передати будь-який предмет чи продукт у межах міста. Компанія, що заснована у Барселоні, сьогодні працює у понад 1500 містах у 25 країнах світу у Європі, Центральній Азії та Африці. Щомісяця в усьому світі платформою Glovo користуються понад 5 млн активних клієнтів, замовлення доставляють понад 70 тис. кур’єрів, а кількість асоційованих партнерів досягає 150 тис. 

В Україні сервіс Glovo розпочав роботу у жовтні 2018 року і наразі представлений у 37 містах.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.