За його словами, Intersport у Польщі раніше не мав стабільного власника. «Це були різні інвестори, – сказав Герега. – А зараз ми хочемо фактично об’єднати Intersport Польща та Intersport Україна в одне ціле. Матимемо можливість акумулювати значну кількість товарної маси».
Зараз «Епіцентр» уже закуповує товар централізовано і на Польщу, і на Україну. Тепер компанія для міжнародного Intersport зовсім інший гравець, зазначив співвласник компанії.
У Польщі під вивіскою Intersport працює 35 мультибрендових магазинів спортивних товарів. Справи в ритейлера йшли не дуже добре, адже він почав шукати додаткове фінансування від потенційного інвестора ще в 2021 році. Наприкінці 2022-го Intersport випустив 55,3 млн акцій, аби залучити додаткову суму на 80 млн злотих, повідомляла пресслужба компанії.
З квітня 2022-го до березня 2023-го компанія отримала річний чистий збиток у розмірі 12,8 млн злотих, а чистий дохід становив 239 457 злотих, йшлося у фінансовому звіті компанії.
Зрештою Intersport Polska уклав інвестиційну угоду з українським «Епіцентром» та його бізнес-партнером Paravita Holding з Кіпру щодо спільного інвестування в мережу в квітні 2023 року. Угода передбачає інвестиції в розмірі €10 млн. Ці фінансові ресурси будуть спрямовані на відкриття нових магазинів і модернізацію вже існуючих торгових точок, розповідав Forbes у серпні 2023 року генеральний директор «Епіцентру» Петро Михайлишин.
«У Польщі проживають багато клієнтів з України, і для «Епіцентру» було б логічним так вибудувати зв’язок із ними», – пояснював польському виданню Rzeczpospolita у березні 2023 року зближення з «Епіцентром» президент Intersport Polska Марек Качмарек. Українські інвестиції – це спосіб покращити і «Епіцентр», і Intersport шляхом об’єднання зусиль для залучення клієнтів, консолідації закупівель, зниження витрат і ризиків логістики, вважає Качмарек.