"Сільпо" у стилі біржі: відкрили перший супермаркет у Вишневому

25.12.2023
1136

Фото: «Сільпо»

У Вишневому, Київської області, 24 грудня почав працювати новий супермаркет «Сільпо» на вулиці Європейська, 30. Це перший «Сільпо» у цьому місті, торговельна площа становить 1483 кв.м.


Команда «Сільпо» присвятила стиль супермаркету біржі. Купувати чи продавати? Бик чи ведмідь? Натхнені атмосферою світу, де панує шалена енергетика та свої закони, «Сільпо» поєднало у оформленні магазину дві епохи розвитку біржових торгів, починаючи з галасливої паперової до цифрової з комп'ютерами та криптовалютами. Колони у магазині оформлені у вигляді хмарочосів з трейдерськими плакатами, а шлях до товарів гостям вкажуть навігаційні стрілки з назвами вулиць. 

Над островом кулінарії розміщено “серце біржі” – цифрове табло, на якому транслюються зашифровані котирування торгових марок. Тут завжди легко знайти свіжі рибку та мʼясо, а також готові страви у відділі кулінарії. 

А пульс біржі виконаний у вигляді «свічкового» графіку. Ілюстрації на шпалерах розповідають про насичене життя трейдерів, а у зоні алкогольного відділу можна роздивитися старі фотографії брокерів та торгів. Саме тоді вся інформація фіксувалась трейдерами на листочках. Під кінець дня цих записок було так багато, що у торговому залі утворювалось ціле паперове торнадо – його гості можуть бачити в зоні найсоковитіших овочів і фруктів. Також у магазині не забули про символи біржевих торгів – ведмедя та бика. Їхні тотеми спостерігають за тим, щоб кожен гість знайшов для себе найкращі пропозиції.

Новий «Сільпо» щодня відкритий з 08:00 до 23:00. Розрахуватися зможна на 6 касах, 5 касах самообслуговування та 2 тютюнових касах.

«Сільпо» – це одна з найбільших мереж продовольчих супермаркетів в Україні. Нині відкриті 312 супермаркетів у 60 містах України і 4 делікатес-маркети Le Silpo — в Києві, Дніпрі, Харкові та Одесі. У мережі представлено продукцію Власного імпорту більше ніж з 80 країн світу, якісно відібрані товари українських виробників «Лавка Традицій», власні торгові марки, а також товари власного виробництва – від запашної випічки «Крафтяр» до солодощів «Власної кондитерської». У «Сільпо» також приділяють велику увагу враженням Гостя, тому кожен новий магазин оформлено в індивідуальному дизайні.

Текст і фото: «Сільпо»

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.