Як втричі пришвидшити збирання online-замовлень. Кейс VARUS

27.11.2023
484

Фото: пресслужба VARUS

Згідно з дослідженням Kantar, майже 60% українців постійно замовляють товари в інтернеті. Послуги доставки товарів надають майже всі українські ритейлери, і головною конкурентною перевагою у цьому напрямку стає швидкість. Саме для забезпечення швидкого сервісу online-замовлень фахівці VARUS створили спеціальне програмне забезпечення — «Збирайко». ПЗ дозволило мережі прискорити збір замовлень втричі — з 60 до 15 хвилин. Як вдалось досягти таких результатів, розповідає Артем Александров, керівник операційного відділу VARUS.UA.


Як працює застосунок для online-замовлень

Програмне забезпечення «Збирайко» створене для фахівців з видачі online-замовлень. Застосунок містить всі дані, необхідні для обробки, збору та формування замовлення. У програмі співробітник бачить повний перелік товарів, окремі побажання покупця до кожного з них, вид доставки та багато іншого. Відображається навіть інформація про акції чи промокод, які застосував клієнт під час оформлення.

Застосунок об’єднує дані з усіх магазинів в єдину базу, в якій синхронно працюють онлайн понад 200 співробітників. Крім того, функціонал додатка дозволяє об’єднати всі замовлення з усіх каналів продажу та синхронізувати інформацію з партнерами VARUS.UA.

Швидкість на всіх етапах

Просте, зрозуміле та систематизоване відображення даних суттєво пришвидшує всі етапи опрацювання замовлення — з моменту його отримання до передачі кур’єру. Кожен тип замовлення — доставка, самовивіз чи замовлення від партнерів — позначається окремо, що дає змогу якісно розподіляти навантаження на співробітників та уникнути плутанини.

Крім того, застосунок «Збирайко» допомагає фахівцю швидко зрозуміти, чи є замовлений товар у наявності, а також врахувати всі побажання клієнта. Застосунок підтягує і контактні дані замовника, тому за потреби працівник може миттєво зв’язатись з ним для уточнення деталей.

Запровадження сервісу «Збирайко» дозволило мережі VARUS втричі скоротити час збирання online-замовлень. Якщо на початку всі етапи опрацювання замовлення на 20 товарних позицій займало близько 60 хвилин, то після впровадження ПЗ цей показник зменшився до 15 хвилин.

Зручність для працівників

Застосунок робить процес збирання online-замовлень не тільки швидшим, але й зручнішим для самих співробітників. Фахівці з видачі замовлень можуть самостійно налаштувати категорії товарів під розміщення у своєму конкретному магазині. Це дозволяє ефективніше збирати замовлення.

У розділі «Пакунок» збиральник вказує комірки у даркхабі, де розміщені підготовлені для видачі товари та в яких пакетах, це може бути: на полиці, у холодильнику чи у морозилці. Це дає можливість швидко та безпомилково видати кур’єру товари з конкретного замовлення.

Окремо варто сказати про електронний чек, який виконує одразу декілька функцій. По-перше, додатково заощаджує час, адже працівнику не потрібно друкувати паперовий чек на касі. Натомість покупець миттєво отримує його на свій смартфон. По-друге, відмова від паперових чеків — це можливість і для покупців, і для ритейлерів зробити свій вклад у збереження довкілля.

І наостанок — «Збирайко» має додатковий елемент мотивації: автоматично веде підрахунок зібраних замовлень працівника і відображає бонуси за виконання KPI. Це спонукає фахівців працювати ще ефективніше і постійно покращувати свої результати.

Таким чином, застосунок «Збирайко» — одне із тих технологічних рішень, яке дозволяє суттєво підвищити ефективність процесів. Саме за такими розробками, спрямованими на покращення сервісу для клієнта — і є майбутнє українського ритейлу.

Текст і фото: пресслужба VARUS

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.