ТОП-15 осінніх товарів, придбаних через Zakaz.ua

03.11.2023
1014

Фахівці Всеукраїнського сервісу доставки продуктів Zakaz.ua підбили підсумки онлайн-продажів за вересень та жовтень 2023 і підготували цікаву аналітику ТОП продуктів, які користуються популярністю восени в замовленнях покупців. 


Cервіс доставки продуктів Zakaz.ua щодня доставляє тисячі замовлень із найпопулярніших мереж супермаркетів до будинків та офісів покупців по всій Україні. Асортимент онлайн-вітрин партнерів сервісу налічує понад 150 тисяч одиниць товарів від сотень українських та міжнародних брендів. Співпраця з такими мережами як-от: METRO Cash&Carry, NOVUS, МегаМаркет, WINETIME, VARUS, Auchan, Таврія В, Восторг, ULTRAMARKET, КОСМОС, ЕКО маркет та супермаркет “Харків” дозволяє фахівцям Zakaz.ua дослідити, які продукти та категорії товарів найбільше купували українці у вересні та жовтні в супермаркетах. Наводимо п’ятнадцять найпопулярніших. Цей список відображає основні потреби споживачів, включаючи як локальні українські продукти, так й імпортовані.

Популярні товари у вересні. У п’ятірці лідерів традиційно та незмінно присутні банани, курятина та яйця. З нових позицій, які кардинально різняться від літнього списку можна відмітити філе індика та сир. Популярні товари у жовтні. Рейтинг 15-ки жовтня від попереднього місяця різниться майже половиною позицій у списку. Серед нових цікавих товарів у кошиках онлайн-покупців з'явилися масляні круасани, червоний болгарський перець, огірки корнішони, слабосолений лосось, а також  гарбузи, які традиційно купують напередодні Гелловіна. Проте гарбуз – це не тільки символ свята всіх святих, а в першу чергу дуже корисний та смачний овоч, з якого українці здавна готують каші, запіканки, закуски, пироги та просто тушкують його у печі або духовці, щоб насолодитися смаками осені. Виглядає ТОП вересня та жовтня наступним чином:

Інфографіка Zakaz.ua: ТОП товари серед онлайн-покупців сервісу, вересень-жовтень 2023

Цікаво зазначити, що попит на рибу у жовтні помітно збільшився. Так серед сотні топових товарів в замовленнях покупців, окрім слабосоленого лосося, знаходяться також тунець, форель, сьомга, філе сібаса, креветки Tiger, червона ікра тощо. 

Варто зауважити, що нехарактерні масовому попиту товари можуть підійматися час від часу у ТОП продажів завдяки промо, знижкам та акціям, які регулярно проводять мережі супермаркетів на різні товари.

Також нагадуємо, що влітку в спекотний сезон серед користувачів Zakaz.ua спостерігався значний попит на напої як серед b2b-, так і серед b2c-Клієнтів. Так, за статистикою продажів сервісу, вже у червні у список 15-ти лідерських позицій кошика в десятки тисяч замовлень потрапили мінеральна вода, пиво, газовані напої як от Schweppes, Coca Cola, Sprite та багато інших популярних брендів. Фахівці зауважили, що значною популярністю категорія “напої” користувалася у клієнтів b2b-сегменту зі сфери HoReCa (ресторани та заклади громадського харчування) та офісів компаній, які замовляють продукти у великій кількості. Також серед топових товарів у першій сотні позицій по продажам переважно знаходилися сезонні овочі, ягоди та фрукти. 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.