Обсяг продажів Rozetka у 2023 р. перевищить довоєнні показники - Чечоткін

06.10.2023
962

Фото: Rozetka

Український онлайн-ритейлер Rozetka повідомив, що обсяг його продажів у 2023 році перевищить показники довоєнного 2021 року у валюті.


"Якщо подивитися, що відбулося з Rozetka за час після повномасштабного вторгнення, перед вторгненням у нас було 270 магазинів, працювало близько 8 тис. осіб. Сьогодні в нас 402 магазини, працюють 5625 осіб, і обсяг бізнесу у валюті за цей рік, згідно з попередніми розрахунками, перевищить обсяг 2021 року", - заявив співзасновник Rozetka Владислав Чечоткін на зустрічі представників влади та бізнесу, організованій медіахолдингом NV "Діалоги про стійкість".

Він уточнив, що за час повномасштабного вторгнення Rozetka втратила 26 магазинів.

Співзасновник Rozetka нагадав, що в перший місяць після повномасштабного вторгнення ритейлер пережив глибоку кризу.

"На 23 березня наш товарообіг був 22 або 23 млн грн при тому, що в січні він сягав 4 млрд грн. За останній тиждень березня ситуація покращилася за рахунок часткового відновлення операцій. Було вже 35 млн грн. За останній тиждень березня ми зробили стільки, скільки до цього - за три тижні. Але все одно це 1% від товарообігу, який був раніше. Зрозуміло, що бізнес в'їхав у стіну на повній швидкості", - сказав Чечоткін.

За його словами, 1 березня компанія повідомила своїм співробітникам, що їм нічим виплачувати заробітну плату. Її склади були заблоковані внаслідок бойових дій.

"У той період на 450 млн грн ми роздали товарів, частково за них нам потім повернули гроші. Сумлінні військові волонтери, коли з'явилося фінансування їхньої діяльності, повернули частину коштів за ці товари", - сказав Чечоткін.

Відновлення розпочалося у квітні з відновленням руху автотранспорту. Ще більше позиції компанії зміцнилися після того, як наприкінці квітня почала працювати "Нова пошта", розповів Чечоткін.

Раніше повідомлялося, що Rozetka у п'ятницю відкрила три нові точки видачі товарів у Києві, Білгород-Дністровському (Одеської обл.) і Каневі (Черкаської обл.), збільшивши їх кількість до 402 точок у 118 містах України. Кількість власних точок Rozetka зросла до 290, франчайзингових - до 112. Загалом за час повномасштабної війни компанія відкрила 156 точок видачі замовлень. За словами Чечоткіна, до кінця року планується збільшити кількість точок видачі замовлень Rozetka до 500.

Онлайн-магазин електроніки та побутової техніки Rozetka заснували у 2005 році в Києві Владислав та Ірина Чечоткіни, пізніше співвласником компанії став фонд під управлінням Horizon Capital. Компанія на сьогодні трансформувалася в мультикатегорійний онлайн-маркетплейс, але також розвиває мережу власних магазинів.

За матеріалами: Інтерфакс-Україна

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.