Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
EVA тестує власну службу доставки у столиці
Фото: EVA
EVA тестує власну службу доставки у Києві, повідомляє Forbes
У штаті служби працюють пʼять курʼєрів на правому та лівому берегах Києва. Вони розвозять замовлення на звичайних машинах та електромобілях, каже CEO EVA Ольга Шевченко.
Доставка займає від двох до трьох днів. Для замовлень, зроблених на 149 грн і більше, вона безкоштовна. Для інших замовлень вартість доставки – 29 грн.
Зараз клієнти EVA можуть забрати інтернет-замовлення в точках видачі, що розташовані майже у всіх магазинах мережі, та у відділеннях «Нової пошти». Однак 66% замовлень клієнти забирають саме у точках видачі. «Водночас ми бачимо, що є запит від клієнтів, яким потрібна доставка продукції кур’єром», – каже Ольга Шевченко. Після тестування кур’єрської служби у Києві компанія планує відкрити її і в інших великих українських містах.
За словами Ольги Шевченко на онлайн-продажі компанії припадає 7%. Дохід ритейлера у 2022 році становив 15,7 млрд грн, тож інтернет-магазин забезпечує EVA понад 1 млрд грн виторгу.
Також читайте: Kasta відмовилася від розвитку власної служби доставки