Виручка української мережі б'юті-просторів G.Bar у Польщі зросла на 394% в 2022 році

16.03.2023
831

Фото: G.Bar

Український бізнес б’юті-просторів G.Bar в 2022 році збільшився на 1%, тоді як виручка в усіх інших країнах збільшилася на 192%. Про це пише Forbes


 

За 2022 рік київський бізнес знизив свої оберти на 24%, розповіла співзасновниця компанії Валерія Бородіна. За її словами, G.Bar закрився у Харкові, Миколаєві та один з двох салонів – в Одесі. Але при цьому відкрилися нові G.Bar в Ужгороді та Хмельницькому. За підсумками 2022 року Україна виросла на 1%». Польща зараз – другий ринок б’юті-простору G.Bar. Станом на сьогодні G.Bar доступний у шістьох великих містах Польщі: Варшаві, Кракові, Гданську, Познані, Вроцлаві й відкривається у Лодзі.

Ринок Польщі виріс на 394% до минулого року, весь інший світ – на 192%, говорить Бородіна.

Б’юті-простір G.Bar заснували Лєра Бородіна і Сабіна Мусіна у 2015 році. 

За довоєнний рік G.Bar згенерував $4,2 млн виручки (оборот усієї франчайзингової мережі G.Bar – $8,8 млн). За лютий–березень партнерки втратили майже 60% бізнесу – українські салони призупинили роботу, а з ринком Росії та Білорусі розпрощалися назавжди. Але G.Bar упевнено стоїть на ногах. Російських франчайзі компенсували нові європейські партнери. 

На європейському ринку представлено по одному G.Bar в Іспанії, на Кіпрі, в Грузії і в Естонії. Київ досі залишається одним із основних каналів монетизації G.Bar. Всього в команді G.Bar працює близько 1500 людей, київська команда – 269 людей. 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.