Intertop випустив ліцензійну колекцію одягу, присвячену мультфільму "Мавка. Лісова пісня"

08.03.2023
1419
Intertop випустив ліцензіийну колекцію одягу, присвячену мультфільму  "Мавка. Лісова пісня"

Фото: Intertop

Український fashion-ритейлер Intertop випустив нову колекцію у співпраці з українським анімаційним фільмом «Мавка. Лісова пісня». Це ліцензійна колекція дитячого і дорослого одягу та аксесуарів, що складається з футболок, світшотів та шоперів з дизайном, натхненним мультфільмом. 


 «Мавка. Лісова пісня» – найочікуваніший український анімаційний фільм останніх років за мотивами драми-феєрії Лесі Українки. Мультфільм просуває та популяризує автентичну українську культуру і спадщину на весь світ та привертає увагу дітей та дорослих до екологічних проблем через образи героїв.

Intertop випустив ліцензійну колекцію, присвячену мультфільму. У неї увійшли речі із зображеннями ключових героїв: Мавки, Жабокиця, Чорної лелеки, Шустя, Гука та інших, а також рун і автентичних українських орнаментів.

Над мультфільмом «Мавка.Лісова пісня» компанія  Film.ua Group  працювала сім років. Згідно з повідомленням Film.ua Group у перший вікенд кінопрокату в Україні глядачі купили понад 189 000 квитків. За перші вихідні фільм зібрав 24,9 млн грн.

“Колекція  сприятиме поширенню нашої культури та мистецтва у світі, а також залученню нових шанувальників української анімації. Партнерство з Мавкою було дуже важливим для INTERTOP, як для провідного українського fashion-ритейлера, адже цей проєкт підкреслює зв'язок компанії з національною культурою, нашу підтримку таких значущих дитячих проєктів та української мультиплікації” — коментує маркетинг-директорка Intertop Марія Самплавська.

Колекцію вже можна придбати в магазинах Intertop та на сайті ритейлера.

Це вже не перша колаборація, присвячена «Мавці». У співпраці з Sova випущена колекція прикрас, спільно з Duna випустили шкарпетки з зображеннями героїв мультфільму.

У листопаді 2019 року в київському ТРЦ Blockbuster Mall був відкритий «Сільпо», брендований у стилі "Мавка", але, на жаль, був закритий у травні 2022 року.

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.