INTERTOP вперше за 15 років оновив айдентику

16.07.2025
635

INTERTOP

INTERTOP вперше за 15 років оновив айдентику. Такі зміни стали логічною відповіддю на запит часу та прагнення бренду бути сучасним, прогресивним та впізнаваним в умовах високої конкуренції — як в офлайні, так і в діджиталі


Нова айдентика INTERTOP — це про легкість, довіру та впевненість у виборі. Вона передає стабільність сімейного бренду, де важливо, аби кожному було зручно й комфортно. Завдяки дизайнерському прийому з виокремлення літер R та О, у новому логотипі з’явилася легка грайливість і невимушеність. А кольорова мозаїка у новій палітрі відсилає до стилістичного розмаїття та широкого вибору світових брендів, які INTERTOP об’єднує у своєму портфелі.

«Ми близько 6 місяців проводили дослідження, переглянули, якими є ми і якими нас бачать покупці. Раніше стиль натякав на стриманість та строгість, але ми не космічні аристократи – а надійні, зрозумілі, з українською душею. INTERTOP – це компанія з 30-річною історією, проте світ змінюється, все трансформується, клієнти стають іншими. Тому нам потрібно не просто накопичувати досвід, а застосовувати його до викликів сьогодення і рухатись далі. Ми одні з перших офіційно завозили в Україну оригінальні бренди, сьогодні ж ми робимо ще більше: підтримуємо українських виробників та економіку країни. Ми лишаємося чесними із собою, клієнтами та державою», — розповідає СМО Антон Бокий.

Над редизайном працювало київське дизайн-бюро Spiilka, перед яким було поставлено важке завдання - оновити айдентику, освіжити зовнішній вигляд INTERTOP, але при цьому - рухатись в tone of voice та не втратити довіру до бренду. 

“Оновити айдентику для великого бренду, такого як INTERTOP, це завжди виклик, через його масштаб, історію, кількість прихильників та кількість магазинів. Тож ми обережно та з повагою розпочали роботу, не плануючи змінювати бренд кардинально, лише виправити деякі моменти та розробити дизайн-систему, що полегшила би повсякденну роботу. Але в процесі, разом з бренд-командою зрозуміли, що ті бренд-артефакти що є наразі не відображають ні того, яким бренд є, ні того, яким він прагне бути. І понеслась… Почали з логотипа – зробили його читомішим та привітнішим (зверніть увагу на грайливу ніжку R), замінили основний шрифт на сучасний український гротеск, оновили основну кольорову пару, додавши в неї теплі відтінки, а потім взагалі ввели неочікувані (для бренду) кольорові поєднання — від рожевого з бордо до електрік-жовтого з сірим. Ну і наостанок, відштовхнушись від прямокутника вивіски додали паттерн Баттенбурга або по простому «шахматку» та на її основі розробили систему, що дозволяє викручувати помітність бренда на максимум, або навпаки стишитись до майже стелс-режиму”, - розповів дизайн-директор і партнер Спіілки Володимир Смирнов.

Оновлений стиль вже з’явився на вітринах магазинів, в інтерфейсі мобільного застосунку, зовнішніх майданчиках, та digital-каналах бренду. Повноцінна інтеграція нової айдентики планується до кінця 2025 року.

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.