Які нововведення з'явилися на маркетплейсі allo.ua для мерчантів

22.02.2023
1012
Які нововведення з'явилися на маркетплейсі allo.ua для мерчантів

Фото: stockvault

На початок 2023 року 95% партнерів  маркетплейсу allo.ua повернулися до роботи, також зареєструвалося 40% нових продавців. Про це повідомляє пресслужба ритейлера


 

 Станом на початок 2023 року до роботи на allo.ua повернулися 95% партнерів із довоєнної кількості, крім того, впродовж 2022 року зареєструвалося ще майже 40% нових підприємців. 

На allo.ua вже тисячі підприємців з усієї України продають у понад трьох тисячах товарних категорій – як імпортні, так і товари власного виробництва.

Які нововведення з'явилися на маркетплейсі?

  • В особистому кабінеті мерчанта з’явився розділ «Товари та прайси», який не тільки поєднав розділи «Фіди» та «Управління контентом», а також отримав нові функції. Тепер мерчант може створювати картки товарів та встановлювати ціни не лише через XML- або XLSX-файл, але й вручну.  В розділі  «Товари та прайси» партнери зможуть побачити повну картину свого магазину на маркетплейсі АЛЛО: картка якого товару завантажена, а яка перебуває на модерації, на який товар встановлено акційну ціну тощо. Нова опція покаже партнерам і повну статистику карток товарів: скільки нових товарів додано на allo.ua, скільки перебуває на модерації, скільки потрібно доопрацювати. Також мерчанти зможуть редагувати одночасно групу товарів – для цього було розроблено функцію масового редагування товарів за категоріями. Новий функціонал передбачає збільшення частоти оновлень прайсів, що тепер відбуватиметься щогодини. 

  • Додано розділ «Сповіщення», в якому користувачі  отримуватимуть новини та важливу інформацію.  

  • Запроваджено статусну модель партнерів: «очікує перевірку анкети», «активний», «заблокований», «призупинений», «відключений» тощо. Тож торговець розумітиме, який статус у його облікового запису та магазину на маркетплейсі  allo.ua.

  • Впродовж 2022 року 600 партнерів за сумлінну роботу отримали винагороду – повернення до 20% комісії за замовлення. За програмою мотивації, нарахування відбувається автоматично тим партнерам, хто вчасно виконує замовлення і за результатами поточного місяця має понад 10 успішних продажів та низький рівень відмов клієнтів від замовлень тощо. 

  • У 2022 році АЛЛО Маркетплейс запровадив кредитний ліміт для продавців, які мають високий рівень реалізації замовлень. Коли через повітряні тривоги чи відключення електроенергії буває складно вчасно поповнити баланс, доречним стає тимчасове кредитування абонплати. Завдяки кредитному ліміту картки товарів партнера не відключаються до 3 діб. Поповнити баланс мерчант може карткою чи готівкою через термінал, «Приват24», системи LiqPay чи MasterPass.

  • У 2022 році було реалізовано механізм промо товарів торговців. Окрім загального промо кожної категорії, маркетплейс також просуває та піднімає у пошуковій видачі та рекламних акціях товари партнерів. Промо доступне мерчантам, які пропонують найвигіднішу ціну, мають заповнену картку товару з п'ятьма та більше фотокартками, пропонують швидку доставку, мають низький рівень відмов, позитивні відгуки від покупців та високий рейтинг. 

  • Восени для продавців було запущено офіційний Telegram-канал з  новинами та корисними порадами. Тут мерчанти можуть ділитися досвідом, обговорювати проблеми та ставити питання – щодо роботи в кабінеті, реакції на відгуки, створення картки товару тощо. 

  • У 2022 році активно використовувалася гаряча лінія для продавців, адже через зупинку та відновлення роботи маркетплейсу значно зросла кількість звернень. Партнери зверталися також на електронну пошту та в онлайн-чат. 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.