Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Рейтинг найвідвідуваніших маркетплейсів та інтернет-магазинів за березень 2023
Щомісячний рейтинг відвідуваності найбільших інтернет-магазинів та маркетплейсів за березень 2023. Це щомісячний звіт, в який потрапляють інтернет-магазини та маркетплейси змішаної моделі, зареєстровані в Україні, із щомісячною відвідуваністю не менше 300 000. Для складання рейтингу ми використовуємо дані сервісу аналізу джерел трафіку вебсайтів – SimilarWeb, у безкоштовній версії. Зокрема, сервіс не враховую відвідування в мобільних додатках і має похибку, тож демонструє скоріше загальну динаміку ринку, а не точні дані.
Якщо ви власник магазину, який підпадає під зазначені вимоги, або знаєте про такий магазин і не бачите його у рейтингу, напишіть його назву та домен на електронну адресу редакції: info@retailers.ua
На графіку 1 представленій найвідвідуваніші інтернет-магазини, що продають техніку та електроніку. Трійка лідерів залишилася незмінною — це національний маркетплейс Rozetka, а також омніканальні ритейлери COMFY та АЛЛО. Відвідуваність лідерів збільшилася на 5-10% у березні в порівнянні з лютим 2023. Інтернет-магазин tehnoezh провів ребрендинг і тепер називається "Техноїжак", домен ti.ua і потрапив до рейтингу з показником 590 000 відвідувань.
Графік 1
В категорії "Косметика та парфумерія" трійка лідерів також залишається незмінною - MakeUp (+ 5% відвідуваності у березні), EVA (+8% відвідуваності у березні), Notino (-7% відвідуваності у березні). Продовжує нарощувати відвідуваність інтернет-магазин мережі Brocard, показник якого у березні 2023 виріс майже вдвічі.
Графік 2
В категорії "Аптеки" в березні у трійці лідерів відбулися зміни: у apteka24.ua відвідуваність скоротилася на 45%, що витіснило її з першого на друге місце. Перше місце займає інтернет-магазин аптечного холдингу apteka911.ua, відвідуваність якого збільшилася на 25% у березні. Відвідуваність також виросла у інтернет-майданчика anc.ua (+40%) та у podorozhnyk.com (+30%).
Графік 3
В категорії "Мода та спорт" лідером залишається Intertop.ua з відвідуваністю 3 млн. Answear.ua збільшив відвідуваність на 29% і потіснив на другій позиції маркетплейс Kasta.ua. Майже вдвічі збільшилася відвідуваність у інтернет-магазину Eobuv.ua, на 30% збільшилася відвідуваність в інтернет-магазину Puma.
Графік 4
Графік 5
На графіку 6 представлена відвідуваність чистих маркетплейсів товарів та послуг. До даного рейтингу входять дошки-оголошень, маркетплейси, де всі товари продають сторонні продавці, сервіси замовлення, бронювання товарів і послуг, купонатори, щомісячна відвідуваність яких становить щонайменше 500 000. В березні 2023 трійка лідерів залишилася незмінною — це класіфайд OLX, маркетплейс Prom.ua та сервіс пошуку ліківTabletki.ua
Графік 6
На графіку 7 представлений рейтинг відвідуваності в категоріях "харчові продукти", "книги", "меблі", "дитячі товари", "рослини". Незмінний лідер категорії — інтернет-майданчик мережі Епіцентр. В березні 2023 року до трійки лідерів увірвався інтернет-магазин agro-market.net, який продає все для дачі та городу (насіння, добрива, саджанці). Його відвідуваність виросла з 1,3 млн в лютому до 3 млн в березні. Також вдвічі збільшилася відвідуваність інтернет-магазину садових та декоративних рослин Florium. В цьому місяці до категорії потрапив велосипедний інтернет-магазин Veliki.com.ua з відвідуваністю 360 000.
Графік 7