Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
McDonald`s в Україні змушений імпортувати 40% інгредієнтів через відсутність безперебійного постачання необхідного обсягу продукції
Фото: McDonald`s
За роки роботи в Україні мережа ресторанів McDonald’s збільшила кількість закупівель продукції від українських виробників майже вдвічі, й станом на січень 2022 року 60% постачальників інгредієнтів для «МакДональдз Україна» — локальні. Це близько 50 підприємств. Проте 40% продуктів McDonald’s купує за кордоном, повідомляє "Агропортал" із посиланням на заяву компанії.
«На жаль, через відсутність в Україні підприємств, що можуть забезпечити необхідні потужності для безперебійного постачання необхідного обсягу продукції для «МакДональдз», ми вимушені постачати картоплю, сир та курку з Німеччини, Польщі та Франції. Також в Україні відсутні виробництва апельсинового соку, тому його постачають з Нідерландів», — повідомили виданню у пресслужбі компанії.
На сьогоднішній день продукцію до українських ресторанів McDonald’s, яка використовується для приготування страв основного меню, постачають здебільшого великі українські підприємства — лідери у своїй галузі, які можуть гарантувати як найвищу якість продукції, так і безперебійне її постачання.
Зокрема:
- м’ясні біфштекси постачає «ОСІ Фуд Солюшнс» (м. Козятин, Вінницька область);
- булочки — Bimbo QSR (м. Дніпро);
- молочні суміші для морозива та шейків — ТОВ «Білоцерківський молочний комбінат» (м. Біла Церква);
- круасани та випічку — ТОВ «Шантіль» (смт Баришівка, Київська область),
- яйця — ТОВ «Овостар» (Київська область);
- кетчуп, мариновані огірки, майонез, соуси — АТ «Чумак» (Херсонська область);
- овочі — ТОВ «Грін Фекторі» (с. Макарів, Київська область);
- соки прямого віджиму (крім апельсинового) — T.B. Fruit «Galicia» (Прикарпаття).
Проте є продукція, яку українські ресторани мережі змушені імпортувати, але не через відсутність підприємств відповідної галузі, а через те, що вони не можуть якісно організувати поставки своєї продукції.
У компанії стверджують, що працюють над подальшою локалізацією постачальників продукції, адже це дає змогу здійснювати внесок у розвиток українських підприємств і економіки. «Стати нашим постачальником непросто. Але це може зробити кожна українська компанія, яка готова працювати у межах законодавства та відповідати суворим вимогам до якості й безпечності продукції. Для цього потрібно пройти інспекційні аудити незалежної міжнародної аудиторської компанії», — повідомили у пресслужбі.