Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Частка інтернет-продажів у "Фокстрот" збільшилася до 21% за два роки після перезапуску інтернет-магазину
Фото: Investory News
Частка інтернет-продажів у "Фокстрот" збільшилася з 10,2% до 21% за два роки після перезапуску інтернет-магазину. Про це повідомили у пресслужбі ритейлера.
Два роки тому компанія запустила нову версію сайту інтернет-магазину. За цей час його відвідуваність зросла вдвічі – з 5,5 до 11-12 млн на місяць. Конверсія зросла на 37% порівняно з попередньою версією сайту.
Нагадаємо, нещодавно "Фокстрот" запустив сервіс із відстеження замовлення у режимі реального часу в день доставки. Опція активна у всіх містах присутності власної кур’єрської служби, яка покриває понад 30 великих міст та їхні "супутники".